فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اخلاق قرآنی مهمترین ویژگی برجسته شهید «سعید مجیدی» بود

سردار «کریمی» گفت: اخلاق قرآنی مهمترین ویژگی برجسته شهید سعید مجیدی بود که بیشتر با عمل اخلاق اسلامی را نشان می داد و توانست با همین ویژگی برجسته افراد بسیاری را جذب ارزش‌های اسلامی و انقلابی کند.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۲۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌‌الله استان مرکزی ظهر امروز در دیدار با خانواده سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» اظهار داشت: بار دیگر آسمان پر افتخار شهدای مدافع حرم با شهادت سردار شهید سعید مجیدی دوباره درخشید و شهادت این سردار رشید اسلام بار دیگر عزت، کرامت و سربلندی به ملت عنایت کرد.

وی افزود: فضای جامعه امروز بار دیگر با شهادت سردار شهید«سعید مجیدی» معطر شده و عطر دل انگیز شهادت با ورود این شهید والامقام در جامعه جاری خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سردار شهید «سعید مجیدی» که سالیان دور از بسیجیان اراکی بودند و در محله خیابان عاشورای اراک بسیار خوشنام هستند از قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم محسوب می شدند و در حیات با برکت خود همواره در دفاع از ارزش های انقلاب و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) پیشتاز بوده اند.

وی بیان کرد: اخلاق قرآنی مهمترین ویژگی برجسته شهید «سعید مجیدی» بود که بیشتر با عمل اخلاق اسلامی را نشان می داد و توانست با همین ویژگی برجسته افراد بسیاری را جذب ارزش های اسلامی و انقلابی کند.

کریمی گفت: سردار شهید «سعید مجیدی» بار دیگر برای ایران اسلامی و ملت ایران افتخار آفرید و با انتخاب جهاد فی سبیل الله علاوه بر اینکه مقام عالی معنوی را در نزد خداوند کسب کردند به پرچم دار عزت و سربلندی تبدیل شد.

وی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم ولایتمداران واقعی هستند چراکه در سخت ترین شرایط با بصیرتی که داشتند معیارشان تنها ولایت بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: مهمترین شاخصه رفتاری سردار شهید «سعید مجیدی» ولایت مداری، تواضع و فروتنی بود که می تواند برای جوانان ایران اسلامی بهترین الگو باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) حماسه آفریدند و با رها کردن متعلقات دنیا و همسر و فرزندان بزرگترین جهاد را انجام دادند و امروز تکریم خانواده معظم شهدا یکی از مهمترین ضرورت ها است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات