خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ایران اسلامی در جهان یک قدرت انکار نشدنی است و این قدرت به واسطه باوری است که مردمان و شهیدان این سرزمین در میدان به دست آورده اند.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۴۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در سالروز قیام خونین 15 خرداد در میان سیجیان شهرستان فیروزآباد با اشاره به رشادت مندی های عشایر در برهه های مختلف زمان گفت: عشایر درخت تنومند این سرزمین است که ریشه این در خاک دارد و بزرگانی که از طوایف این سرزمین همواره نام نیک از خود به جا گذاشته اند بی شک به واسطه اعتقاد و باور و عملی که در راه دفاع از اسلام و ولایت داشته‌اند به دست آمده است.

وی افزود: تاریخ درخشان این سرزمین خصوصاً شهرستان فیروزآباد همواره پیروزمندانه بوده است و خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به حضور پرشور بسیجیان در این همایش گفت: مردم همواره به باوری که از اسلام، قرآن و راه شهیدان دارند در همه عرصه‌ها خوش درخشیدند و ثابت قدم بوداند و هستند و این حضور امروز هم بر این معناست که در این روز مقدس که نیاز به یادآوری دارد در راهی که امام راحل تعیین کرده است ثابت قدم هستیم.

سردار بوعلی با اشاره به پیروزی های محور مقاومت در لبنان و فلسطین و یمن گفت: امروز ما شاهد این هستیم که فرهنگ مقاومت در کل منطقه خاورمیانه یک فرهنگ پذیرفته شده است و مردمان این سرزمین این را باور کرده‌اند و نتیجه گرفته اند که دست برتر با محور مقاومت است.

فرمانده سپاه فجر فارس ایران را یک قدرت انکار نشدنی در جهان بیان کرد و اظهار داشت: این قدرت به واسطه باوری است که مردمان و شهیدان این سرزمین در میدان به دست آورده اند.

وی در پایان با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب حجت و تکلیف را بر همه تمام کرد که نه تنها رای میدهیم بلکه همه ما مسئول هستیم همه را دعوت به مشارکت کنیم و انشالله در این مرحله با شکوه تر در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها