خبرهای داغ:
در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد

میثاق با شهدا و امام شهدا

به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد مراسم پیاده روی و میثاق با شهدا و امام شهدا در جوار مزار شهید گمنام انجام شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۷۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

میثاق با شهدا و امام شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم معنوی که با حضور نوجوانان و بسیجیان پایگاه معصومیه صورت گرفتدر ابتدا پیاده روی نمادین از مسجد امام محمدباقر (ع) تا مزار شهید گمنام مصلی، برگزار شد.

خانم ابراهیم زاده فرمانده پایگاه در این مراسم گفت:امام خمینی (ره) الگویی جامع برای همه انسان‌ها بودند که باعث عزت مسلمانان و آزادگان و همچنین زنان در کل جهان شدند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بار‌ها بر حفظ یاد و نام امام و الگوپذیری صحیح از امام و تحریف نکردن راه امام تاکید کردند؛ راه امام راه الهی است که دنیا و آخرت را آباد می‌کند.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام پس از بنی صدر و جلوگیری از اشتباه مجدد، گفت: فردی صد در صد مکتبی و اسلامی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنید.

پس از سخنرانی، عزاداری و روضه‌خوانی به مناسبت رحلت امام و قیام پانزده خرداد و شهادت امام صادق (ع) برگزار شد و سپس گروه سرود نوجوانان مجتمع مروارید سرود خود را در وصف شهدای مدافع حرم اجرا نمودند.

انتهای پیام/شمس الدین
ارسال نظرات