خبرهای داغ:
شاهرود_شهردار بسطام با اشاره به نگرانی مردم این شهر نسبت به آلایندگی شرکت سیمان شاهرود گفت: با توجه به قرارگیری باغ‌های مردم بسطام در محیط پیرامونی این شرکت، باید دغدغه آلایندگی این واحد تولیدی برطرف شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۱۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی درخواست شهردار بسطام از فرمانداری شهرستان شاهرود در خصوص بررسی وضع آلایندگی شرکت سیمان شاهرود، صبح امروز نشستی بین شهردار بسطام، نمایندگان این شرکت و کارشناسان محیط زیست برگزار شد.
محمد سلیمان‌پور، شهردار بسطام از نگرانی‌های مردم نسبت به وضع آلایندگی شرکت سیمان شاهرود گفت و افزود: با توجه به قرارگیری بخش بزرگی از باغ‌های مردم بسطام در محیط پیرامونی این شرکت، باید دغدغه آلایندگی آن به‌صورت حداکثری برطرف شود.
مدیر واحد HSE شرکت سیمان شاهرود نیز در این نشست ضمن تأکید بر پایش مستمر و آنلاین عملکرد این شرکت توسط واحد‌های نظارتی، از مسؤولیت اجتماعی شرکت سیمان گفت و افزود: شرکت سیمان شاهرود چندین سال متوالی لوح تقدیر صنعت سبز در استان سمنان را دریافت کرده و جزو معدود شرکت‌های حوزه تولید سیمان است که جزو صنایع سبز کشور محسوب می‌شود.
رمضانعلی گراییلی اظهار کرد: شرکت سیمان شاهرود از ابتدای فعالیت تاکنون حدود دو هزار میلیارد ریال صرف هزینه‌های مترتب بر حفاظت برابر آلودگی هوا و خرید بگ فیلترها، الکتروفیلترها، بگ هاوس و سایر تجهیزات حفاظتی برابر آلایندگی هوا کرده است.
صمد جلالی، معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود نیز بر جدیت خود و همکارانش در برخورد با ناقضان سلامت محیط زیست تأکید و بیان کرد: تعامل شرکت سیمان شاهرود با اداره محیط زیست این شهرستان و استان سمنان مطلوب است و گزارش‌های وضع آلایندگی هوا را هر سه ماه به‌صورت مکتوب اعلام می‌دارد.
همچنین در این نشست، با تأکید محمدرضا عبدی، معاون مالی و اقتصادی شرکت سیمان شاهرود مقرر شد، گزارش‌های سه ماهه کنترل کیفیت هوا برای تنویر افکار عمومی به شهرداری بسطام ارسال شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها