با مشارکتِ پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنایع مس از سیزدهم تا پانزدهم خرداد؛
تبریز- نخستین مرحله از اردوی جهاد درمانی شهید حاج ذاکر حیدری در شهر خاروانای شهرستان ورزقان با شرکت ۶۱ پزشک از سراسر کشور اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۴۱
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نخستین  مرحله از اردویِ جهادی-درمانیِ شهید مدافع حرم حاج ذاکر حیدری در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، به همت مجتمع مس سونگون و با مشارکتِ پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنایع مس از سیزدهم تا پانزدهم خرداد اجرا شد.

در این مرحله، خدمات دارویی و درمانی در زمینه های چشم پزشکی، دندان پزشکی، زنان-زایمان-نازایی ، کودکان، داخلی و حوزه های تخصصی، به صورت کاملا رایگان ارائه شد.

این طرح با توجه به مجوزهای صادر شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد و تخمین زده می شود در سه مرحله به تعداد ۶ هزار نفر خدمات ارائه شود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با مسئولین شهرستان و برگزاری جلسات در خصوص نحوه اجرای این برنامه، سپاه ناحیه شهرستان ورزقان، فرمانداری شهرستان و بخشداری خاروانا، آموزش و پرورش، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بهزیستی و دیگر ارگان های شهرستان ورزقان نیز در این طرح مشارکت دارند.

کرده و در کنار کادر درمانی گروه جهادی ثارالله و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ما را در اجرای این طرح یاری نمودند که جای تقدیر و تشکر از همه این بزرگواران است.

ناوگان حمل و نقل مجتمع مس سونگون در راستای انتقال بیماران و داوطلبان درمان از روستاها که اکثر آن ها صعب العبور هستند، به محل اجرای طرح(دبیرستان حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها خاروانا) استفاده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها