خبرهای داغ:
ابوالفضل ابوترابی

سرنوشت ما و تبلور خون شهدای ما با این صندوق های رای در ارتباط است

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی طی جلسه بصیرتی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: سرنوشت ما و تبلور خون شهدای ما با این صندوق های رای در ارتباط است.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۵۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد در سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، پس از ایراد خطبه های نماز جمعه این هفته توسط حجت الاسلام سرحدی امام جمعه شهر جوزدان، با حضور آقای ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، نشست بصیرتی ویژه عام مردم در مسجد جامع شهر جوزدان برگزار شد.
آقای ابوترابی ضمن بررسی مشکلات موجود جامعه و با اشاره به فیلم گاندو اعلام داشتند عناصر نفوذی در دولت به دنبال دلسردی و ناراضی کردن افراد هستند که در انتخابات شرکت نکنند. ایشان مردم رو به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح تشویق نمود و گفت سرنوشت ما و تبلور خون شهدا ما با این صندوق های رای در ارتباط است.
ابوترابی در پاسخ به جمعی از کشاورزان شهر که در رابطه با آب کشاورزی درخواست رسیدگی نمودند اعلام کردند متاسفانه امسال وضعیت آب بسیار بحرانی است با این که سهمیه آب استان یزد به نصف رسیده حتی در رابطه با آب آشامیدنی استان نیز با مشکل روبه رو هستیم.
این نشست به طور همزمان در بستر روبیکا در کانال هیئت علمدار نیز به اشتراک گذاشته شد.

ارسال نظرات