خبرهای داغ:

برگزاری مراسم فرهنگی معنوی ویژه ارتحال امام خمینی(ره)

به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت امام صادق علیه السلام، به همت پایگاه مطهره تابع حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها مراسم سوگواری و سخنرانی در مجموعه بوستان زندگی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۵۷
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی رحمة الله علیه و قیام خونین مردم در ۱۵ خرداد ۴۲ و ایام شهادت موسس مذهب جعفری امام صادق علیه السلام، به همت پایگاه مطهره تابع حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد مراسم سوگواری و سخنرانی در مجموعه تفریحی بوستان زندگی (بیشه) برگزار گردید.

در این برنامه که با حضور ۱۵۰ نفر از عامه مردم برگزار شد، آقای فاطمی نیا ضمن قرائت زیارت عاشورا به مرثیه سرایی در مورد امام صادق علیه‌السلام پرداختند و در ادامه در بیان فضائل و تبیین شخصیت امام جعفر صادق مطالبی عنوان نمودند.
ایشان فرمودند: امام جعفر صادق شاگردان زیادی را تربیت نموده و در واقع معلم امت زمان خود بودند. از اقداماتی که ایشان انجام داد تغییر در فرهنگ عمومی بود.
وی در ادامه افزود: باید با درس گرفتن از مکتب امام صادق علیه السلام در این دوران امام زمان خود را یاری کنیم که برای یاری کردن مصادیق متعددی وجود دارد: از جمله این مصادیق که تکلیف شرعی ما در این روزها است حضور در انتخابات می باشد. با حضور خود هم پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی را محکمتر کرده‌ایم ،هم این که امام زمانمان را یاری نموده و به دشمنان ثابت می کنیم که مردم ایران هنوز هم پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این بار هم مقتدرانه با یک انتخاب آگاهانه در تعیین سرنوشت خود شرکت خواهند کرد.
در این مراسم پوسترهایی همراه با پیامهای انتخاباتی از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بین مردم،توزیع گردید.

ارسال نظرات