انتقاد فرماندار بجستان از عملکرد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جلسه شورای اداری شهرستان

جلسه شورای اداری شهرستان بجستان با حضور امام جمعه شهرستان ومدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست مهندس ابراهیمی فرماندار بجستان برگزار شد
کد خبر: ۹۳۴۸۲۸۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان بجستان در این جلسه شورای اداری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان ویژگی‌های شخصیتی و ممتاز حضرت امام راحل یاد  وخاطره معمار کبیر انقلاب را گرامی داشت.
 
وی با تاکید بر نصب العین قرار دادن سیره و روش امام راحل بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید نمود.

مهندس ابراهیمی با تبین ظرفیت‌های قانونی در اجرای مطلوب انتخابات، قانونمندی، رعایت بی طرفی و فراهم نمودن بستر مشارکت حداکثری توسط عوامل اجرایی ودستگاه‌های اداری شهرستان را کف انتظار از مدیران و عوامل اجرایی انتخابات بر شمردند و تعامل و همکاری ادارات در اجرای مطلوب انتخابات را خواستار شدند.

فرماندار بجستان در بخشی از سخنان خود با توجه به گزارشات مدیران ادارات برق، بهزیستی و شبکه بهداشت ودرمان در جلسه شورای اداری بر پیگیری وتلاش مدیران جهت کاهش مشکلات مردم در شهرستان توصیه نموده و ضمن تشکر از مردم صبور شهرستان در مشکلات ایجاد شده روز‌های اخیر در قطع آب و برق از مدیران ادارات خواست در بروز مشکلات در کنار مردم و پاسخگوی آن‌ها باشند.
 
وی عدم هماهنگی در اطلاع رسانی به موقع و پاسخگویی به مردم را موجب رنج مضاعف شهروندان بر شمردند و ضمن تاکید بر پیگیری وحل مشکلات ونارسائی‌های موجود نتیجه تلاش‌ها وپیگیری‌ها را با مردم در میان بگذارند.

مهندس ابراهیمی در این جلسه از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گناباد در پیگیری امور مربوطه به شدت انتقاد نمود.
 
وی مواضع ریاست دانشگاه وانتشار آن را در فضای مجازی عملی اشتباه ونابخردانه دانست واز نحوه مواجه شدن وپاسخگویی به در خواست‌های مردمی ابراز تاسف کرد.
 
وی تسریع در تحقق خواست‌های مردمی و دستورات مقامات عالی وزارت بهداشت در رفع مشکلات موجود را توسط مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها