فرمانده سپاه زرند گفت:

شناخت ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) از ضرویات امروز جامعه است/ تلاش دشمن کم رنگ کردن حضور مردم است

سرهنگ کردی در جمع مردم یزدانشهر گفت : یکی از کارهای ضروری که همه مردم شناخت ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) در همه زمینه هااست چرا که دشمنان راه تحریف را در پیش گرفته و راه مقابله با تحریف شناخت واقعی موضوع است .
کد خبر: ۹۳۴۸۳۰۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۵
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) وشهادت امام صادق علیه السلام در دفتر امام جمعه این بخش با تسلیت شهادت امام جفر صادق علیه السلام وگرامی داشت یادوخاطره حضرت امام رحمت الله علیه وشهدای پانزده خردادگفت: یکی از کار‌های ضروری که همه مردم بخصوص جوانان باید انجام دهند شناخت ابعاد شخصیتی حضرت امام در همه زمینه هااست چرا که دشمنان امروز راه تحریف را در پیش گرفته اند و راه مقابله با تحریف شناخت واقعی موضوع است.
    وی افزود: بواسطه همین ابعاد شخصیتی. حضرت امام (ره) پیشگوی‌هایی داشته اند که خیلی از ان‌ها محقق شده و ان شاالله بزودی شاهد محقق شدن سایر پیشگویی ها‌ی ایشان باشیم.
    فرمانده سپاه زرند در ادامه با توجه به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: در خصوص امتحان بزرگ مردم ایران بنا به گفته حضرت اقا بر همه دلسوزان واجب ولازم است برای حضور حداکثری تلاش وتبلیغ کنند و هر کس مکلف باشد علاوه بر خود چندین نفر را همراه خود پای صندوق رای اورد و به فرد اصلح رای دهند وحضور در انتخابات به فرمود: ه امام خامنه‌ای مدظله العالی واجب عینی است
    فرمانده سپاه زرند یاداور شد:دشمن در تلاش است حضور مردم را انتخابات کم رنگ کند، بایستی هم حضورمان حداکثری باشد وهم فرد اصلح را برای ریاست جمهوری براسا شاخصه‌هایی که حضرت آقا بیان نمودند انتخاب کنیم وبه کوری چشم دشمنان داخلی وخارجی ان شاالله انتخاباتی پر شور داشته باشیم.
    خبرنگارافتخاری بسیج:رسول سیف الدینی
ارسال نظرات
آخرین اخبار