بسیج در انتخابات ذینفع نیست اما ذی نقش است

حسین معروفی ادامه داد: سپاه و بسیج مداخله گر نیستند اما موثر هستند تا مردم پای صندوق رای بیایند ما ذینفع نیستیم اما ذی نقش هستیم و وظیفه ما حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۲۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در نشست مجازی در رابطه با انتخابات پیشرو گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین زینت اسلام، اهل بیت، مسلمین شیعیان و انقلابیون است.

وی ضمن تاکید به وظیفه امروز ما برای حفظ این زینت الهی، انقلاب مقدس و فخر انبیا الهی اظهار کرد: این نظام در دوران حیات امامین انقلاب در این ۴۲ سال سرمنشا بزرگی و عزت و شرف برای مسلمین و مومنین و ایرانیان عزیز بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: این انقلاب در برابر همه معادلات کفر و استکبار ایستاد به طوریکه امروز در برهه خاصی قرار داریم که نیازمند یک تحول بزرگ در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم.

معروفی خاطرنشان کرد: امام مسلمین در بیانیه گام دوم انقلاب به ما ترسیم کردند که این انقلاب بزرگ ۵گام دارد و ما در گام سوم برای ساخت دولت سازی اسلامی هستیم بعد از آن به سمت جامعه سازی اسلامی و تمدن سازی اسلامی خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه اندیشه و نگاه زیبا فعل زیبا می آفریند عنوان کرد: نگاه نولیبرال نمی تواند نگاه موفقی برای مردم و انقلاب اسلامی و عزت وشرف برای ایران اسلامی خلق کند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: ما تفکر لیبرال پوسیده را دیده ایم همانطورکه داعش را چشیده ایم و تاریخ پیش روی مااست؛ تفکر لیبرالی در ابتدای جنگ نتیجه اش تصرف خرمشهر بود؛ اما بعد از عزل بنی صدر و حذف تفکر لیبرالی در کمتر از مدت یکسال ۴ عملیات بزرگ را انجام دادیم که خرمشهر آزاد شد؛ در اوج ناباوری دشمنان و استکبار خرمشهر آزاد شد و دلیل آن جایگزینی نگاه انقلابی به جای لیبرال بود.

سردار معروفی با تشریح نگاه انقلابی عنوان کرد:امروز هم نیازمند تغییر نگاه لیبرالی هستیم که حاج قاسم سلیمانی با تبعیت از امام خویش شاقول این تغییر نگاه است؛ زیرا نگاه به بیرون از مرزها که توجه به داخل نکنیم ما را زمین گیر می کند.

 نیروهای مسلح بهترین مدل موفقیت در کشور هستند/ امروز همه ائمه کفر در مقابل امام جامعه ما ایستادند

 

وی توضیح داد: ما که فشنگ ریز نداشتیم امروز موشک نقطه زن داریم سپاه و ارتش با اتحاد و نگاه انقلابی این موفقیت را خلق کردند؛ اما پیکان ما تبدیل به پراید وارداتی شده است چون نگاه درستی در این زمینه حاکم نیست.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطرنشان کرد: بهترین مدل موفقیت در کشور مدل موفقیت نیروهای مسلح است چون جناح و حزب و گروه نمی شناسند بلکه با تکیه بر توان ملی، جامعیت، نگاه انقلابی و جهادی؛ فرمان امامشان را بلند می کنند؛ راحت طلب نیستند خودشان را سپر بلای مردم قرار می دهند.

حسین معروفی با اشاره به مکتب بن بست شکن اسلام اظهار کرد: امروز همه دشمنان ما همه ائمه کفر در مقابل امام جامعه ما ایستادند و نمی خواهند بگذارند فرمان امام عملی شود؛ دشمنان دنبال راه اندازی انشقاق بین مردم هستند آنها می خواهند ما به انقلاب و انتخابات و به سرنوشت خودمان نه بگوییم و با سرنوشت خود بیگانه باشیم.

بسیج در انتخابات ذینفع نیست اما ذی نقش است

وی ادامه داد: سپاه و بسیج مداخله گر نیستند اما موثر هستند تا مردم پای صندوق رای بیایند و به خودشان رای دهند و ایران سرفراز رای دهند؛ ما ذینفع نیستیم اما ذی نقش هستیم و وظیفه ما حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: اولویت اول همه ما حضور و مشارکت بالا است صحنه امروز صحنه رویارویی ملت ایران با همه دشمنان ملت ایران چه دشمنان خارجی و چه داخلی است؛ ما در این انتخابات باید حرف اساسی و نهایی را به دشمن بزنیم.

وی بااشاره به تحولات منطقه تصریح کرد: رای مردم سوریه رای به یک فرد نیست بلکه رای به حاج قاسم و تفکر انقلاب بود ما فرماندهی حاج قاسم را در جنگ غزه دیدیم همه دنیا نظاره گر ما هستندهمه آزادیخواهانی که امید به مردم ایران دارند.

دشمن به دنبال تصرف ذهن و اراده و شجاعت ملت است

معروفی ادامه داد: دشمنان ما در حال صف آرایی هستند و به دنبال تصرف زمین ما نیستند چون نمی توانند آنها امروز دنبال تصرف ذهن و اراده و قلب و شجاعت ملت ما هستند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بعد از تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: اولویت دوم انتخاب اصلح است قانون نانوشته کشور ما ریاست جمهوری ۸ ساله است پس باید به شخصی رای دهیم که بیکاری، معیشت، مافیای واردات و مشکلات اقتصادی را در اولویت خود قرار دهد؛ رئیس جمهور صادق مردمی و کسی که با فساد مبارزه کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات پیروزی اسلام است و در این صحنه نبرد عز ت و شرف و بزرگی ملت ایران خلق می شود.

ارسال نظرات