امام جمعه موقت قشم گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو قلب ولایت را شادمان ساخته و دشمنان اسلام ناب محمدی را به عقب خواهد راند تا راه شهدا و امام راحل(ره) تداوم یابد.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۲۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

 به گزارش خبرگزاری  بسیج هرمزگان ،حجت‌الاسلام مهدی بهره‌مند اظهار داشت: امام خمینی(ره) با تاکید بر جمهوری اسلامی، دموکراسی غرب را تایید نکرد بلکه مردم سالاری دینی را بنا گذاشت.

 

وی افزود: مردم با پشتیبانی از نظام اسلامی، جمهوریت آن را تضمین می‌کنند و آرای مردی در این نظام بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

 

امام جمعه موقت شهرستان قشم تصریح کرد: اسلامی بودن در جمهوریت، حکومت لازم برای اجرای حدود دین الهی را با قرارگیری ولایت فقیه در راس آن پدید می‌آورد.

 

حجت‌الاسلام بهره‌مند ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت و امامت برای مردم از جانشان به مراتب مهم‌تر است و برای حراست از آن از جان و مال خود می‌گذرند.

 

وی اضافه کرد: انتخابات از مهمترین مولفه‌های جمهوریت محسوب می‌شود و از این یکی از جنبه‌هایی است حضور در انتخابات را به عنوان یک وظیفه‌ای بر دوش ما قرار می‌دهد.

 

امام جمعه موقت قشم خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو قلب ولایت را شادمان ساخته و دشمنان اسلام ناب محمدی را به عقب خواهد راند تا راه شهدا و امام راحل(ره) تداوم یابد.

ارسال نظرات