وی خاطرنشان کرد: اگر امروز می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا و مکتب جبهه مقاومت باشیم باید در انتخابات نقش آفرینی کنیم وهمه توان را برای حضور حداکثری مردم پای کار بیاوریم.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۳۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سردار وجیه الله گودرزی از یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان جبهه مقاومت در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم سعید مجیدی شامگاه یکشنبه در مصلی بیت‌المقدس اراک گفت: شهدا انسان های طلایی هستند که عمرشان محدود نیست و در محضر حضرت حق روزی میخورند و همواره به زندگی انسان ها خیرو برکت می دهد.

گودرزی اظهار کرد: شهادت مرگی نیست که دشمن بتواند آن را تحمیل کند بلکه شهادت مرگ دلخواهی است که یک مجاهد با ایثار و گذشت و بصیرت آن را انتخاب میکند.

وی ادامه داد: خداباوری و حرکت برای رضای خدا و شمشیر زدن در راه رضای الهی، ولایت پذیر و همواره گوش به فرمان ولی بودن، دشمن شناس و اشداء علی الکفار و رحماء بینهم و بیداری نسبت به توطئه های دشمنان و منتطرین واقعی از جمله ویژگی های بارز شهدا است.

رزمنده جبهه مقاومت بیان کرد: شهدا منتظرین واقعی هستند که با عمل و اقدام به موقع در راستای تحقق ظهور حضرت صاحب(عج) گام بر می دارند و یکی از ویژگی های بارز شهدا انتظار واقعی است که برای تحقق آن تلاش و مجاهدت می کنند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی شاهد دو موج بزرگ بودیم و می دانیم که برای تحقق ظهور حضرت باید دو سپاه بزرگ تشکیل شود که سپاه سید خراسانی و سید یمانی است.

گودرزی اظهار کرد: سپاه بدون تمرین، بدون سازمان، بدون آموزش و بدون فرماندهی ماندگار نخواهد بود و لذا ما برای تحقق ظهور واقعی و آماده سازی ظهور دو اقدام موثر انجام دادیم که یکی در زمان دفاع مقدس و یکی بعد از آن بود.

این رزمنده جبهه مقاومت اضافه کرد: در زمان دفاع مقدس که ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی(ره) ما را به آمادگی فراخواندند رزمندگان اسلام موفق شدند پیروزی را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید موفق شدیم سپاه سید خراسانی را تشکیل دهیم که در موج دوم باید سپاه یمانی را آماده می کردیم.

گودرزی یادآورشد: دشمن در راستای توطئه علیه موج دوم تمام توان خود را پای کار آورد ولی رزمندگان اسلام با تکیه بر امر ولایت فرزندان حضرت امام(ره) مرزها را در نوردیدند و در قالب سپاه مقاومت جبهه مقاومت را تشکیل دادند.

وی افزود: شهید سلیمانی به عنوان کم نظیرترین فرمانده جهان اسلام موفق شد با حضور در میدان سپاه عظیم جبهه مقاومت را تشکیل دهد و جبهه مقاومت به امر ولایت و سربازانی چون شهید مجیدی ها و عبدالله زاده ها در این میدان درخشیدند و برای آماده سازی ظهور مولا تلاش کردند.

رزمنده جبهه مقاومت تصریح کرد:شهدای مدافع حرم با حرکت موثر و هزاران کیلومتر هجرت ازسرزمین خود زمینه ظهور را فراهم کردند و امروز تاثیرات جبهه عظیم ولایت به وضوح در جهان اسلام مشخص است و دشمنان را به اعتراف ناتوانایی علیه جبهه اسلام وا داشتند تا جایی که کارشناسان عربی اذعان می کنند ایران قلب خاورمیانه را اشغال کرده است و مانع بزرگی برای ماست.

وی ادامه داد: دشمنان به وضوح اذعان می کنند که جمهوری اسلامی به یک قدرت شکست ناپذیر تبدیل شده و با اقدامات جنگ سخت نمیتوان آن را از بین برد و لذا فروپاشی از درون را در دستور کار خود گذاشتند.

گودرزی اضافه کرد: هدف دشمنان در فرو پاشی از درون این بود که در درون مرزها فروپاشی را انجام دهند که متاسفانه برخی از اقدامات مسئولین در این راستا بود که برخی از آنها عکس امام و شهدا را جلوی خود گذاشته اند اما برعکس خط امام و شهدا عمل می کنند که ولایت مطلقه فقیه به عنوان کشتیبان انقلاب اسلامی با هوشیاری خود توطئه ها را خنثی کردند.

وی یادآور شد: ولایت فقیه در طول این سال ها فرمودند که در یک پیچ تاریخی قرار گرفتیم که در این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی همواره سربلند و سرافراز در منطقه و بین الملل می درخشد و موفق شد رژیم صهیونیستی کودک کش که شعار نیل تا فرات را سر می داد امروز در درون خود یک دیوار کشیده و حتی توان تامین امنیت خود را هم ندارد.

گودرزی اظهار کرد: فرزندان امام خمینی(ره) تربیت شدگان مکتب عاشورا و امام حسین(ع) هستند که با تاسی از حادثه عاشورا و با مجاهدت و دلاوری توطئه های دشمنان را در منطقه خنثی کرده اند که نمونه آن پیروزی در جنگ دوازده روزه بود.

رزمنده جبهه مقاومت اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در این گردنه تاریخی همچون ستاره ای پر فروغ در منطقه می درخشد اما در شرایط داخلی در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد نیاز به یک خلق حماسه داریم که بتوانیم پیروزی ها و درخشندگی های انقلاب اسلامی را به تثبیت برسانیم.

گودرزی افزود: انتخابات یک رویداد بسیار مهم و حساس است که دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم هستند و لذا همه باید نقش آفرینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا و مکتب جبهه مقاومت باشیم باید در انتخابات نقش آفرینی کنیم وهمه توان را برای حضور حداکثری مردم پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات