رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

شهدای مدافع حرم درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر نمودند

حجت الاسلام موسوی شهادت سردار مدافع حرم سعید مجیدی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۳۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی به نمایندگی از شورای قضایی استان مرکزی، شهادت پرافتخار سردار شهید مدافع حرم، سعید مجیدی را به محضر حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خانواد این شهید تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم ا... الرحمان الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود. شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیرو‌های اهریمنی در خارج از مرز‌های ایران اسلامی به مقابله می‌پردازند.

مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر نمودند.

اگرچه خبر فقدان این سرداران بزرگ اسلام خصوصا شهید عزیز، سعید مجیدی برای خانواده معظم ایشان و بازماندگان، اندوهی بزرگ و سعادتی عظیم است، ولی راه پرفیض این مردان حق منتهای آرزوی مجاهدان فی سبیل الله بوده و همواره ادامه خواهد داشت.

اینجانب به نمایندگی از شورای قضایی استان مرکزی، شهادت پرافتخار سردار شهید مدافع حرم، سعید مجیدی را به محضر حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خانواده این شهید تبریک و تسلیت می‌گوییم.

حجت الاسلام موسوی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار