خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه باید به پای صندوق رأی برویم و فرد اصلح را انتخاب کنیم، اظهار کرد: انتخابات برای ما فرصت و برای دشمنان ما تهدید بسیار جدی است.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۹۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در اجتماع روحانیون شهرستان برخوار که شب گذشته (چهارشنبه ۱۲ خرداد) در حوزه علمیه امام رضا (ع) دولت آباد برگزار شد، گفت: همواره هیچ کاری با عظمت تر و با ارزش تر از طلبه گری و روحانی بودن نیست.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: برخی از مردم به خاطر مشکلات اقتصادی و گرانی هایی که وجود دارد میگویند که رأی نمیدهیم؛ در پاسخ به آنها باید گفت مگر آنهایی که رفتند و شهید شدند، رفتند تا ارزانی برایشان فراهم شود؟

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه طبق دستور خداوند کافر نمیتواند بر مسلمان تسلط داشته باشد، عنوان کرد: اگر میبینیم که برعکس این محقق شده است، به خاطر عمل نکردن به دستورات خداوند و قرآن است.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه تاکید کرد: زیر سلطه کفار بودن ذلت است و این ذلت، ذلتی است که مسلمانان حق پذیرفتن آن را ندارد.

وی گفت: شکرخدا دشمنان ما در این انقلاب از هر راهی که فتنه گری کردند با شکست مواجه شدند که نمونه آن در دوران دفاع مقدس بود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: دشمنان کشور و ملت ما هیچ وقت جنگ فیزیکی را شروع نخواهند کرد چرا که در آزادی خرمشهر مشاهده کردند که چگونه با شکست مواجه شدند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه دشمنان کشور ما خودشان به اینکه سخت ترین تحریم ها را علیه ایران در طول تاریخ اعمال کرده اند معترف شده اند، خاطرنشان کرد: خوشختانه مردم با نظام و انقلاب به خوبی همراهی کردند و اگر گلایه ای به وضع موجود دارند در خودشان بیان می کنند.

وی افزود: در کشورما امنیتی حاکم است که در دنیا مثل آن وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: اگر بخواهیم به دهان دشمن مشتی محکم بزنیم، در انتخابات شرکت کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان با بیان اینکه باید به پای صندوق رأی برویم و باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، اظهار کرد: انتخابات برای ما فرصت است و برای دشمنان ما یک تهدید بسیار جدی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها