مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز گفت: باید با حضور پرشور در انتخابات، یک حماسه بزرگ سیاسی را خلق کنیم تا شکستی دیگر را به دشمنان قسم‌خورده جبهه مقاومت تحمیل کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۷۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین یدالله معصوم‌خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز با اشاره به اهمیت فراوان انتخابات ریاست جمهوری برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تأکید بر ضرورت توجه به ویژگی‌های آن اظهار داشت: این انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که جهان امروز شاهد تحولات بزرگی در روابط بین‌الملل و به‌ویژه شرایط سخت سیاسی و اقتصادی آمریکا هستیم.

باید با حضور پرشور در انتخابات، شکستی دیگر را به دشمنان تحمیل کنیم

وی عنوان کرد: خداوند متعال دو ضربه هولناک به آمریکا زد و ضربه بعدی هم به دست ملت ایران به آمریکا وارد شد. سه ضربه پی در پی در جریان اختلافات داخلی آمریکا و کشتار بی‌رحمانه سیاه‌پوستان توسط پلیس بی‌رحم سفید پوست و شورش مردم علیه بی‌عدالتی در آمریکا زده شد و آثار هولناک این ضربات در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور مشاهده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز بیان داشت: ضربه دیگر ویروس کرونا است. خداوند متعال ثابت کرد کشوری که ادعا می‌کرد از نظر علمی، پزشکی، نظامی، تجهیزات بیمارستانی و تکنولوژی قوی‌ترین کشور دنیاست، عاجزترین، بدبخت‌ترین و ناتوان‌ترین دولت و کشور است زیرا طبق آمارها از نظر میزان ابتلا و مرگ‌ و ‌میر رتبه اول دنیاست.

وی افزود: ضربه سوم ضربه‌ای بود که ایران اسلامی به هیمنه پوشالی آمریکا زد. آمریکا می‌خواست قلدری خود را به تمام دنیا نشان دهد اما انتظار نداشت که فرزندان این سرزمین یک سیلی بزرگ و تودهنی به آن بزنند و نتواند هیچ غلطی کند. موضوع مهم بعدی شکست رژیم اشغالگر و زبون صهیونیستی از رزمندگان مقاومت بود که با فضاحت و آبروریزی تمام دست به دامان فرزندان مقاومت شدند و عاجزانه درخواست آتش‌بس کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز گفت: ارتش رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل به ارتش شکست‌پذیر و زبون شده است. با توجه به مطالب ذکر شده، به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید یک حماسه بزرگ سیاسی را خلق کنیم تا شکستی دیگر را به دشمنان قسم خورده جبهه مقاومت تحمیل کنیم. انتخابات امید تازه‌ای را در دل‌ها برمی‌انگیزد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها