اکرمی گفت: امسال در انتخابات ۲۸ خرداد یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر از استان مرکزی می توانند در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۹۱
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  بهروز اکرمی، رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در خصوص سه انتخابات پیش رور در استان مرکزی گفت: براساس آخرین آمار، ۴ هزار و ۷۷۵ نفر داوطلب به‌عنوان‌ کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستاها در استان مرکزی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی اظهار کرد: در انتخابات شورای شهر استان مرکزی ۷۴۹ نفر و کاندیدای میاندوره ای مجلس در حوزه تفرش، فراهان و آشتیان نیز ۴۳ کاندیدا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 

وی ادامه داد: واجدین شرایط رای دهنده در استان مرکزی یک میلیون و ۹۸ هزار و  ۳۶۶ نفر بوده که از این تعداد ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر رای اولی محسوب می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر و روستا از تاریخ ۲۰ خرداد شروع و تا ۲۶ خرداد به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، همچنین ممنوعیت تبليغات از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد خواهد بود.

اکرمی با اشاره به اینکه ۱۱۸۸ شعبه اخد رای تا این لحظه در سامانه انتخابات به ثبت رسیده است اظهار کرد: این میزان نسبت به دوره قبل افزایش ۱۲ درصدی داشته است. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین شعب اخذ رای برای شوراهای شهر و روستا با ۶ درصد افزایش نسبت به دور قبل، ۱۵۱۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات