مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه در دیدار با خانواده شهدا:

تا وقتی فرهنگ شهادت در جامعه حاکم باشد دشمن فکر تجاوز را به خود راه نمی‌دهد

ساری- سردار بلالی تصریح کرد:تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۱۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه عباس آباد سردار بلالی مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در دیدار از خانواده شهیدان شریف کاظمی و با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

سردار بلالی تصریح کرد:تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران  با بیان این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می‌دارد، ادامه داد: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آن‌ها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
 
سردار بلالی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرز‌های آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.
 


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها