رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: مشارکت بالا تأثیر به سزایی در رفع مشکلات مردم دارد و به نوعی دولت آینده را موظف می‌کند تا در پی تأمین معیشت مردم باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۲۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مسعود بصیری عصر دوشنبه در نشست مجازی با اصحاب رسانه با موضوع انتخابات (مشارکت حداکثری مردم) با اشاره به حکمرانی فضای عقلانی بر انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته، اظهار کرد: مردم نسبت به قومیت گرایی و حرف‌های غیرعقلانی واکنش تندی نشان می‌دهند که نوید دهنده آینده بهتر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور شرایط همیشه حساس جمهوری اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: تنها کشور ایستاده در برابر استکبار و برتری جویان عالم جمهوری اسلامی است که با تمام مشکلات ایجاد شده به کار خود ادامه می‌دهد و تمام اردوگاه غرب ایستاده است تا جمهوری اسلامی را زمین بزند.

وی با بیان اینکه اگر مشابه تحریم‌های اعمال شده بر جمهوری اسلامی بر هر کشوری تحریم می‌شد آن را نابود می‌کرد، افزود: جمهوری اسلامی با تمامی مشکلات همچنان سر پا است و محکم و مقتدر ایستاده و اگر چه آمریکایی‌ها به دنبال شرایطی بودند که مقابل جمهوری بایستند، اما موفق نشدند.

بصیری مشارکت بالا در انتخابات را عامل تقویت ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر مستکبران و دلخوشی و شادی دوستان دانست و تصریح کرد: همه کسانی که امیدوار به عظمت و پیروزی جمهوری اسلامی هستند به مشارکت بالا در این دوره از انتخابات دل خوش کرده‌اند.

نایب رئیس انجمن روزنامه نگاران مسلمان با بیان اینکه رئیس جمهور می‌تواند با رأی بالا با توان و قدرت بیشتری به مردم خدمت کند، ادامه داد: مشارکت بالا راه مطالبه گری جامعه از رئیس جمهور آینده را هموار می‌کند که این خود زمینه ساز رفع مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری باعث می‌شود کسانی که در آینده پشت میز‌های مذاکره می‌نشینند از پشتوانه مردمی بالاتری برخوردار باشند، عنوان کرد: مشارکت بالا باعث می‌شود که قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی افزایش یافته و محکم‌تر مقابل دشمنان بایستیم.

بصیری با بیان اینکه جبهه غرب در صدد آن است سطح مشارکت عمومی را کاهش دهد، گفت: مشارکت بالا تأثیر به سزایی در رفع مشکلات مردم دارد و به نوعی دولت آینده را موظف می‌کند تا در پی تأمین معیشت مردم باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات