سرپرست شهرداری کهریزک با اشاره به اجرای پروژه های مختلف عمرانی در راستای افزایش رفاه مردم خوب و ولایتمدار این شهر، اظهار داشت: کهریزک به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۶۷
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

سرپرست شهرداری کهریزک گفت: فاز اول بوستان ۲/۵ هکتاری مرکز گل و گیاه کهریزک تا کمتر از سه ماه دیگر تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

حسین محمدی فرد گفت: در بحث تکریم ارباب رجوع، قسمتی از پارکینگ شهرداری را برای ورود و خروج خودروی شهروندان اختصاص دادیم.

 همچنین در بحث رفاهی و بعضی مسائلی که نیاز بود برای پرسنل شهرداری اقدامات خوبی انجام شد و آموزش هایی که لازم بود برای توجیه آنها صورت گرفت و در این مدت با همدلی و تعامل توانستیم مجموعه را به خوبی هدایت کنیم.

 

بوستان مسکن مهر

 

 سرپرست شهرداری کهریزک در خصوص اقدامات عمرانی این شهر اظهار داشت: احداث بوستان معلم در شهرک مسکن مهر کهریزک یکی از اقدامات خوب شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز در محله های پرتراکم و تازه تاسیس کهریزک، است که ساخت فاز اول بوستان به مساحت حدود 5000  متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان    در دستور کار حوزه فنی عمران شهرداری کهریزک قرار گرفت.

 

  بهسازی معابر شهرک لاله 

  حسین محمدی فرد؛ همچنین از اجرای طرح بهسازی عمرانی معابر شهرک لاله محله قلعه شیخ خبر داد و افزود: معابر، جداول و انهار شهرک لاله واقع در محله قدیمی قلعه شیخ به دلیل قدمت محله سالهاست دچار  فرسودگی شده  که این موضوع مشکلات زیست محیطی و رفاهی متعددی را برای ساکنان این محله ایجاده کرده بود که در راستای پاسخ به مطالبات اهالی، عملیات بهسازی معابر این شهرک به طول هزار متر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

  در این طرح یکهزار متر از انهار و کانیو واقع در معابر نوسازی و یکهزار مترمربع از سطح معابر نیز سنگفرش شده و ۵۰۰ تن آسفالت نیز برای لکه گیری در سطح معابر توزیع شده است.

 

تجهیز مرکز واکسیناسیون

سرپرست شهرداری کهریزک با تاکید بر اجرای طرح واکسیناسیون شهروندان براساس برنامه های اجرایی ستاد مقابله با کرونا گفت: مجموعه ورزشی شهید قدیمی شهرداری کهریزک برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا آماده سازی و تجهیز شده است که با   هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و بخشداری کهریزک؛ سالن شهدای شهید قدیمی به عنوان محل اجرای طرح بزرگ واکسیناسیون کرونا از سوی شهرداری کهریزک تجهیز شد.

 

بهره برداری از  بوستان حمزه آباد 

  محمدی فرد؛  از ساخت بوستان محله حمزه آباد شهر کهریزک خبر داد و گفت: در راستای افزایش و توسعه فضای سبز شهری و پاسخگویی به مطالبه اهالی محله حمزه آباد، پروژه ساخت بوستان و بازپیرایی فضای سبز این محله کم برخوردار شهر در دستور کار حوزه فضای سبز شهرداری کهریزک قرار گرفت و در مدت ۱۰ روز خاکبرداری و خاکریزی، بهسازی محوطه ، کاشت ۲۰۰ درختچه و ۴۰ اصله نهال در فضایی به مساحت ۸۰۰ متر مربع  اجرا شد.

  مرمت  عمارت تاریخی فخر الدوله 

 

  عمارت فخر الدوله یکی از اماکن تاریخی شهر کهریزک محسوب می شود که در سالیان گذشته متروکه و مخروبه شده  و اکنون مدیریت شهرداری کهریزک با هدف احیای بافت تاریخی شهر با مشارکت و هماهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری، بازسازی این عمارت تاریخی را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان  در دستور کار خود قرار داده است.

 

   زیباسازی شهر

 

پست های برق، دیوارهای فرسوده و ابنیه واقع در نقاط بی دفاع شهر،  با هدف بهبود منظر شهری و رفع آلودگی های بصری، شناسایی   و در راستای اجرای این طرح ساختمان پست برق واقع در محله قاسم آباد نبش خیابان صالح، نقاشی دیواری شد.

همچنین مرمت دیوار جنب آموزش و پرورش که به دلیل اجرای طرح فیبر نوری دو سه سال  راکد مانده بود آغاز شد و از خیابان مصطفوی از سمت جاده قم هم دیواره و هم فضای سبز به شکل مطلوبی اجرا شد.  تاکنون بیش از ۵۰ المان فرسوده شهری در قالب پست های برق معابر و بوستان ها با خلاقیت رنگ امیزی و مناسب سازی شده است که   تاثیر بسزایی در تلطیف فضای دیداری شهر دارد. 

محمدی فرد با اشاره به افزایش شور و نشاط انتخاباتی، ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات، از تعبیه محل های مناسب  برای انجام تبلیغات کاندیداها خبر داد و تاکید کرد: برای زیبا سازی شهر هزینه های زیادی صرف شده است، لذا طرفداران کاندیداها پوستر ها و موارد تبلیغاتی را در مکان هایی که برای انجام این کار در نظر گرفته ایم نصب کنند و پوسترها را به تعداد مناسب روی بنر های تبلیغات محیطی ن…

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات