قالیباف در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

تدوین قوانین حوزه ایثار و شهادت در دستور کار مجلس است/ افزایش دریافتی رزمندگان مناطق محروم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین قوانین حوزه ایثار و شهادت و رفع موانع و مشکلات فراروی رزمندگان و ایثارگران در دستور کار مجلس است.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۲۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید از تونل کبیرکوه آبدانان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بسیج اظهار داشت: تسری امتیازات به جانبازان زیر ۲۵ درصد و افزایش دریافتی رزمندگان مناطق محروم بدون تردید در دستور کار است که بزودی اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: ایثارگری جزو امتیازات ثابت و مقدس استان ایلام است و همواره باید مدنظر همه مدیران ارشد جامعه قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تونل کبیرکوه‌ یکی از پروژهای مهم و راهبردی استان است، گفت: عملیات تکمیل این پروژه باید در اسرع وقت به اتمام برسد.

قالیباف یادآور شد: در تلاش هستیم هر آنچه در توان داریم تقدیم مردم شریف، ایثارگر و ولایت مدار استان ایلام کنیم.

وی افزود: رفع مشکل شهرداری های استان و مطالبات کارگران نیز یک اولویت مهم است که باید بزودی مرتفع شود.

رییس مجلس شورای اسلامی شهید داریوش رضایی نژاد و دیگر شهدای آبدانان را مایه افتخار جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف بزرگ اسلامی و انقلابی است که باید مورد عنایت همه آحاد و اقشار مردم قرار گیرد.

به گزارش بسیج، رییس مجلس شورای اسلامی صبح روز گذشته دوشنبه وارد استان ایلام شد و مورد استقبال استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی پس از ورود به فرودگاه ایلام به منظور بازدید از روند احداث تونل بزرگ کبیرکوه که به عنوان بزرگ ترین تونل جاده ای کشور که در حال احداث است، به شهرستان آبدانان عزیمت کرد.

قالیباف همچنین در این سفر یک روزه به شهرستان مهران عزیمت کرد تا در منطقه امیرآباد از روند اجرای طرح سامانه گرمسیری در محدوده استان ایلام بازدید کند.

بازدید از روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول سومین برنامه سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام بود.

حضور در گلزار شهدای شهر ایلام، نشست با فعالان فرهنگی و جهادی و شرکت در جلسه جمع بندی سفر از دیگر برنامه های محمد باقر قالیباف بود که پس از آن قالیباف استان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

ارسال نظرات