نماینده مجلس:

درآمد شرکت های بزرگ ایلام به بخش اشتغال تزریق شود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باید درآمد شرکت‌های بزرگ و صنایع کلیدی این استان در راستای مسوولیت پذیری اجتماعی و به منظور رونق تولید به بخش اشتغال تزریق شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۲۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سارا فلاحی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: استان ایلام با وجود ظرفیت های عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و قابلیت های کشاورزی به آن توجه ویژه نشده است و همچنان تصمیم گیری برای مدیریت این منابع خارج از استان اتخاذ می شود.

وی افزود: لازم است دولت و مجلس از ظرفیت نخبگان و جوانان این استان برای توسعه استفاده کند چرا که در طول سال های اخیر توان و قابلیت جوانان این مرز و بوم مغفول مانده است.

نماینده ایلام یادآور شد: با وجود اینکه بسیاری از اقدامات صورت گرفته در ایلام در طول سال های اخیر جای قدردانی دارد اما عمق محرومیت این استان در بخش راه های مواصلاتی، زیرساخت های ارتباطی، پدافند غیر عامل و اشتغال جوانان دارای مشکلات بسیاری بوده که رفع آن نیازمند توجه ویژه مجلس و دولتمردان است.

فلاحی تاکید کرد: باید به ایلام محروم اما دارای ظرفیت فراوان، بیش از گذشته توجه شود چرا که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، درخت انقلاب با خون این مردم آبیاری شد و مردان و زنان این دیار در آن مقطع جانانه در برابر دشمنان قد علم کرده وشجاعانه از جان و مال و نام ایران دفاع کردند.

وی با بیان اینکه که حدود ۳۰ هزار زن بی سرپرست یا بد سرپرست در استان وجود دارد، افزود: در این راستا باید برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به حوزه زنان این استان بیش از پیش توجه شود و برای حمایت از این قشر برنامه داشته باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار