خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

حضور حداکثری به منزله پشتوانه نظام است

محرابی گفت: حضور حداکثری به منزله پشتوانه نظام است و باید به دولتی مردمی رای بدهیم که در پی آبادانی کشور باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۳۷
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

محرابی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت آمنه(س) که در بقعه مبارکه چهار انبیا برگزار شد، با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات بیان کرد: بصیرت افزایی در مدت زمان کم ممکن نیست بلکه برای این امر مهم باید رمان مناسب و بیشتری اختصاص داده شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که همه افراد واجد شرایط رای دادن را پای صندوق رای بیاوریم و برای سرنوشت کشورمان خودمان تصمیم گیری کنیم.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: حضور حداکثری به منزله پشتوانه نظام است و باید به دولتی مردمی رای بدهیم که در پی آبادانی کشور باشد.

محرابی در ادامه با اشاره به لزوم دشمن شناسی و رصد حیله ها و ترفندهای دشمن عنوان کرد: دشمن، دشمن است چه خارجی و چه نفوذی داخلی، لذا دشمن شناسی اصل مهمی در روشنگری است.

محرابی با اشاره به آثار سواعتماد به دشمنان گفت: چون اعتماد به داخل نداشتیم و چشم و گوشمان را به دهان دشمنان دوختیم نتیجه خوبی برای کشورمان حاصل نشد. مصداق این موضوع، بحث حجاب است و حضور زنان در ورزشگاه‌ها که به جای اینکه برای بانوان مفید فایده باشد آثار سوء بیشتری دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار