خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار ممشلی:

حضور حداکثری مردم و مشارکت بالای آنها نشان دهنده اقتدار ملی است

فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن: حضور حداکثری،علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۳۸
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

حضور حداکثری مردم و مشارکت بالای آنها نشان دهنده اقتدار ملی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:سرهنگ پاسدار مظفر ممشلی فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن درخصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلح انتخابات 1400 در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت؛ انتخابات و حضور حداکثری مردم و مشارکت بالای آنها نشان دهنده اقتدار ملی است.

 وی گفت: اینکه میگوییم انتخابات باید با حضور حداکثری باشد چون علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است هم از جنبه داخلی و هم از جنبه خارجی دارای اهمیت بسیار زیادی است.

فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن بیان کرد: امکانات دفاعی به ملت اقتدار می دهد ولی باید قبول کنیم اقتدار اصلی از آن مردم و ملت است و این حضور حداکثری و آگاهانه و بابصیرت مردم در انتخابات است که باعث به اوج رسیدن جایگاه ایران عزیز در عرصه بین الملل خواهد شد.

ممشلی در ادامه بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که ایشان آینده کشور را بسیار روشن و انتخابات را فرصت و ظرفیت می دانند که اگر این انتخابات با حضور حداکثری و انتخاب اصلح شکل بگیرد سرنوشت کشور بسیار مطلوب و روشن می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها