جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

مردم اصلی ترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در جشنواره رسانه ای ابوذر بسیج چهارمحال و بختیاری، مردم را یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۱۸
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان که در مجتمع فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرکرد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای 15خرداد و شهدای دفاع مقدس و مدافعان امنیت، سلامت و حرم آل الله به تبیین رسالت اصحاب رسانه پیرامون انتخابات سرنوشت ساز 28 خرداد پرداخت.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی با تشبیه ایام انتخابات به عملیات غرورآفرین بیت المقدس در سال 61 که با رشادت رزمندگان اسلام به آزادسازی خرمشهر منجر شد، ضمن تشریح استحکامات ارتش بعث عراق در این شهر و اذعان کارشناسان نظامی غرب به آن، اظهار کرد: رمز پیروزی رزمندگان که با دست خالی مقابل دشمن ایستادند در اراده و اعتقادات راسخ آنها و پیروی از ولی فقیه بود، که کاری کردند کارستان و حضرت امام فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی تصریح کرد: ما هم امروز در آستانه یک عملیات بسیار مهم تر از آزادسازی خرمشهر هستیم، زیرا ماهیت جنگ دشمن عوض شده و با بصیرت می توان سره را از ناسره تشخیص داد و رسالت اصحاب رسانه بعنوان افسران جبهه جنگ نرم خطیر است.

این مقام مسئول، امید، اعتماد و مشروعیت را سه کلیدواژه در  بمباران جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن درصدد گرفتن امید از مردم  و سلب اعتماد آنان نسبت به نظام است تا مشروعیت نظام را خدشه دار کند.

وی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه ، که خرمشهر ها در پیش است، اظهار کرد: دلیل قوام نظام جمهوری اسلامی بر اساس رصد دشمنان، مردم و ارزش های انقلاب اسلامی و باورهای اعتقادی است.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: مردم یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند و هنر این نظام مردمی کردن امنیت بوده است.

وی، در پایان رسالت اصحاب رسانه را هدایت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد.

تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر بسیج استان چهارمحال و بختیاری پایان بخش این مراسم بود که در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات