خبرهای داغ:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بیش از ۴ هزار مشترک برای کاهش مصرف برق در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری چهار هزار و ۴۱۲ مشترک برق به منظور کاهش مصرف در پیک بار تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۲۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان داشت: این تفاهم نامه‌ها در راستای اجرای طرح‌های پاسخگویی بار برای رعایت سقف درنظر گرفته شده از سوی مرکز کنترل شبکه و به منظور جبران محدودیت تولید است.

او با عنوان این که بازه زمانی این طرح از ۱۵ خرداد ماه لغایت ۱۵ شهریور سال جاری می‌باشد اظهار داشت: مشترکانی که طی این مدت، با این شرکت همکاری نمایند، از پاداش تعرفه‌ای مناسب بهره‌مند شده و در صورت حساب برق مصرفی آنان اعمال خواهد شد.

موسوی زاده تصریح کرد: در بخش کشاورزی دو هزار و ۹۳ مشترک، ذخیره عملیاتی ۱۴ مورد، کاهش اوج بار صنعتی دو هزار و سی و سه، سی ان جی ۱۵، ادارات و تجاری ۲۲۵ و مولد‌های اضطراری ۳۲ اشتراک با این شرکت تفاهم نامه منعقد نموده و آماده همکاری در پیک بار تابستان هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این که میزان کاهش بار قابل پیش بینی براساس تفاهم نامه‌های مورد اشاره، ۶۲ مگاوات برآورد می‌شود اضافه کرد: همکاری مشترکین کشاورزی ۲۱ مگاوات، ذخیره عملیاتی ۱۶، کاهش اوج بار صنعتی ۲۰، سی ان جی یک، ادارات و تجاری یک و همکاری مولد‌های برق اضطراری سه مگاوات پیش بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها