خبرهای داغ:

تلاش طلاب و دانشجویان برای برپایی انتخاباتی آگاهانه

قرارگاه گفتمان سازی طلاب و دانشجویان خراسان جنوبی، "ستاد انتخاباتی سرنوشت" را با هدف روشنگری برای حضور آگاهانه مردم در انتخابات راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۷۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دبیر قرارگاه بصیرت افزایی بسیج دانشجویی استان با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: برای مقابله با این حربه دشمن، جمعی از دانشجویان و طلاب خراسان جنوبی در راستای بصیرت افزایی در جامعه، این ستاد را  تشکیل دادند.



یاوری افزود: ستاد سرنوشت تلاش می‌کند تا با رفتن به میان مردم و برگزاری تریبون آزاد و گفتگوی چهره به چهره، ضمن پاسخگویی به شبهات، مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای آگاه کنند.



وی گفت: در این فعالیت‌ها قرار نیست از هیچ کاندیدایی حمایت شود و هدف تنها افزایش مشارکت و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است.

 

دبیر قرارگاه بصیرت افزایی بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه این قرارگاه تاکنون چند برنامه را در نقاط مختلف شهر بیرجند از جمله پارک توحید و همچنین در شهرستان درمیان با حضور برادران اهل سنت برگزار کرده است، افزود: قرارگاه سرنوشت بعد از انتخابات نیز با هدف مطالبه خواسته‌ها و مشکلات مردم فعال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها