مراسم رونمایی از نماهنگ فاتح «نبل و الزهرا» سردار «محمد علی حق بین» در لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۷۷
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ بهروز دولتی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی از نماهنگ فاتح نبل و الزهرا سردار «محمدعلی حق‌بین» در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، با اشاره به مردمی بودن این سردار مجاهد، بیان کرد: ایشان در هر موقعیتی به فکر مردم بود و حتی در عملیات‌ها نیز از این دغدغه خود دست نمی‌کشید.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه به اعتقاد سردار «حق بین» مردم داری از رسالت‌های پاسداران است، افزود: عملکرد سردار حق بین به گونه‌ای بود که اسلام واقعی را به مردم نشان می‌داد.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی این سردار محور مقاومت، گفت: ایشان بسیار متواضع، فروتن و مردم دار بود و در بین دوستان و همرزمانش بسیار محبوب بود و این ویژگی‌ها را نیز با خلوص و شب زنده داری کسب کرده بود.

دولتی با بیان اینکه سردار سلیمانی محبت و احترام خاصی برای سردار حق بین قائل بودند، اضافه کرد: امروز جهان اسلام به داشتن شهیدی مثل حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کند و قطعاً شهید حق‌بین هم در رکاب ایشان بودند و افتخار جهان اسلام هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه فضیلت‌های اخلاقی سردار حق بین او را پرآوازه کرده است، بیان کرد: عملکرد او نشان می‌دهد که مرد میدان بود و مخلصانه برای خدا کار می‌کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم یک «تابلو نقاشی» اثر سرباز وظیفه «حامد قلی‌زاده» با مضمون شهادت و عروج ملکوتی سردار حق‌بین در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی و امام خمینی (ره) و دیگر شهدای مدافع حرم گیلان و ایران رونمایی و به خانواده ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات