خبرهای داغ:

فعالیت سیاسی حوزه شهیده افضل در آستانه انتخابات

در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت های انتخاباتی پایگاه های تابعه با حضور بسیجیان حوزه شهیده نسرین افضل انجام می شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۲۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت های سیاسی و انتخاباتی حوزه شهیده نسرین افضل و پایگاه های تابعه در حال اجرا می باشد .

فرمانده حوزه مقاومت شهیده نسرین افضل با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات و تقویت روحیه مطالبه گری اظهار داشت : از اوایل ماه مبارک رمضان نشست های بصیرتی ، گپ و گفت های صمیمانه ، طرح لبیک و تبلیغ خانه به خانه ، تریبون ازاد ها در ۳ منطقه مختلف ، جشن های رأی اولی هاو دهه هشتادی ها ، کرسی های آزاد اندیشی ، دورهمی ها و میزهای انتخاباتی در حال اجراست و تا زمان انتخابات ادامه خواهد داشت .

نادری ادامه داد : با توجه به اینکه دشمن از اوایل انقلاب تا کنون همواره درصدد القای سیاه نمایی و نا کار آمدی نظام و ناامید کردن و تشویق مردم به عدم شرکت در انتخابات بوده است اما شرکت کنندگان در تریبون آزاد های برگزار شده تاکنون بین یک الی سه ساعت به بیان دغدغه ها ، مطالبات و انتظاراتشان از رئیس جمهور آینده پرداختند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات