خبرهای داغ:
کارگاه تخصصی خبرنویسی با حضور فرماندهان پایگاه بسیج خواهران قرارگاه ثامن و سیدالشهدا (ع) سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۵۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسج از سمنان،به همت مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان،کارگاه تخصصی خبرنویسی با حضور 60 نفر از فرماندهان پایگاه بسیج خواهران قرارگاه ثامن و سیدالشهدا (ع) سمنان برگزار شد.

امیر ایجی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان  افزود: این کارگاه با هدف توجیه و آموزش مقدماتی فرماندهان پایگاه با حوزه خبر و خبر نویسی و همچنین نحوه ارسال و تنظیم یک خبر استاندارد جهت نشر در خبرگزاری ها با تدریس  مدیر اطلاع رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

مدیر اطلاع رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان باتوجه به ضرورت اطلاع رسانی و اخبار گفت: اقدامات بسیجیان باید برای مردم شفاف و نمایان شود و این امر جز با اطلاع رسانی درست از عملکرد ها محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب در خصوص ارزش علم خطاب به بسیجیان حاضر در جلسه افزود: علم آموزی، کسب خبر و به روز بودن باید سرلوحه کار شما باشد.

مدیر اطلاع رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بالای بسیج در عرصه رسانه از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی  است تصریح کرد: در این کارگاه بسیجیان به فعالیت رسانه ای خود و پایگاه توجه کنند و با قراردادن یک نیروی تخصصی با عنوان خبرنگار افتخاری به این امر مهم بیش از پیش بپردازند.

گفتنی است، در اين كارگاه خبرنگاران با شيوه تنظيم و تهيه خبر،  شيوه های اثر گذاربودن خبر، قواعد مهم خبرنويسی و صفات خبرنگار و شرايط خبرنگاری آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها