توصیه های امام جمعه شهر قدس، در جمع کاندیداها، مسئولان و بازرسان انتخاباتی شهرستان

نماینده ولی فقیه در شهر قدس به کاندیداها و دست اندرکاران انتخاباتی گوشزد کرد، قانون را معیار کار خود قرار دهند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۷۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس در جلسه توجیهی-آموزشی که با حضور کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراها، مسئولان، بازرسان و دست اندرکاران انتخاباتی1400برگزار شد، انتخابات را عرصه تجلی وحدت و اراده ملی دانست و به احزاب، تشکلها، مذاهب و مردم خاطر نشان کرد: در صحنه انتخابات حضور و اراده ملی خود را با تعیین سرنوشت ، که تجلی بخش مردم‌ سالاری دینی می باشد به نمایش بگذارند.

 

او در ادامه سخنرانی خود تصریح کرد: انتخابات لیله القدر انقلاب است، همانطور که در شب قدر سرنوشت افراد و جامعه مشخص می شود، همه پرسی در سایه حکومت دینی هم به دست خود مردم رقم خواهد خورد.

 

 امام جمعه شهر قدس خطاب به حضار حاضر در این نشست توصیه کرد، طرفدار اصل انتخابات باشند و تلاش خود را برای حضور حداکثری بکار ببرند، زیرا این عمل موجب پشتوانه قدرت نرم این کشور و نظام خواهد شد.

 

حجت الاسلام جوکار در وعظ دیگر، ازمسئولان و دست اندرکاران انتخاباتی خواست؛ معیارهای کاندیدای اصلح را مطرح کنند و بی طرفی خود را تا آخر انتخابات حفظ کنند.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس، "سردار سلیمانی" و دیگر شهدا را تجسم عَملی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و مبنای این انقلاب ،اخلاق و آداب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه می باشد.

 

وی در بخش دیگری از این جلسه به اهمیت قانون و قانون محوری پرداخت و تاکید کرد: مردم امروز در تبلیغات کاندیدداها "قانون" را معیار سنجش قرار می دهند و باید کاندیداها هم مرقانون را معیار کار خود قرار دهند و از توهین و افتراء به یکدیگر خود داری کنند.

 

[به گفته امام جمعه، نامزدهای پارلمان شهری آینده در فرصت تبلیغات، برنامه محور حرکت کنند و همچنین برنامه ای ارائه دهند، تا مردم قدرت تشخیص فرد اصلح و توانمندتر را داشته باشند.]

 

حجت اسلام جوکار در خاتمه هم به بازرسان انتخاباتی پیشنهاد کرد، رعایت اصل بی طرفی ، شفاف سازی و قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار