"فروتن"در نشست حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

انتخابات در بعد داخلی اراده ملی و در بعد خارجی اقتدار ملی را در معرض نمایش قرار میدهد

فروتن در تشریح کارکرد‌های انتخابات از جنبه‌های حقوقی، سیاسی و دینی اذعان داشت: انتخابات در بعد داخلی اراده ملی و در بعد خارجی اقتدار ملی را در معرض نمایش قرار میدهد.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۹۷
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و اهمیت برگزاری حماسه عظیم انتخابات و انتخاب شخص اصلح، نشستی در پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با حضور بسیجیان همه پایگاه‌های تابعه حوزه برگزار گردید.
"فروتن"در این نشست ضمن اشاره به نقش پررنگ و حضور همیشه در صحنه مردم ایران و سهیم بودن انان در تصمیم گیری برای سرنوشت کشور خود برخلاف دیگر کشور‌های اروپایی، به تشریح کارکرد‌های انتخابات از جنبه‌های حقوقی، سیاسی و دینی پرداخت.
وی در تشریح کارکرد حقوقی انتخابات اذعان داشت: در اصل هشتم قانون اساسی اداره امور کشور باید به اتکا ارا مردم باشد یعنی از نظر حقوقی، انتخابات حق ماست.
سخنران نشست در ادامه در توصیف جنبه سیاسی انتخابات با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده اگاهی و شعور سیاسی جامعه است خاطرنشان کرد:انتخابات در بعد داخلی اراده ملی و در بعد خارجی اقتدار ملی را در معرض نمایش قرار می دهد.
"فروتن"در ادامه به تشریح ویژگی‌های کاندیدای اصلح از لحاظ شخصیتی و مدیریتی پرداخت و داشتن ایمان، ولایت مداری، امیدوار بودن به اینده، داشتن انگیزه و علاقه‌مند بودن به کار واعتقاد به نظام جمهوری اسلامی را از ویژگی‌های شخصیتی کاندید‌های اصلح برشمرد.
وی داشتن توان مدیریتی، داشتن برنامه، شناخت مشکلات کشور و داشتن راه حل برای مرتفع نمودن انها، داشتن اعتماد به نیرو‌های جوان و توان داخلی کشور و داشتن برنامه برای رسیدن به عدالت اجتماعی را از ویژگی‌های مدیریتی کاندیدای اصلح بیان نمود.
این هادی سیاسی در ادامه سخنان خود به نقش مهم اعضای شورای شهر اشاره نمود و اذعان داشت: ما باید کسانی را برای این کار انتخاب کنیم که توان مدیریتی داشته باشند و بودجه میلیاردی شهر را در راه کار‌های بیهوده‌ای مانند جشنواره عروسکی و بادبادک‌ها هدر ندهد.
ایشان با بیان به دلایل بعضی از افراد برای عدم حضور در انتخابات مانند نارضایتی از وضع موجود، عدم اگاهی و یا بی اختیار دانستن جایگاه رئیس جمهور اظهار داشت:دولت اختیارات زیادی دارد.۳۶ اصل از قانون مربوط به وظایف رئیس جمهور است.۹۰ درصد منابع بودجه و ۹۰ درصد پول کشور در اختیار رئیس جمهور است و بسیاری از ارگان‌ها از قبیل: رئیس شورای امنیت، انقلاب فرهنگی و. زیر نظر رئیس جمهور می‌باشد و ما اگر خواستار تغییر اوضاع بد کنونی هستیم باید در انتخابات شرکت نماییم.
ارسال نظرات