فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت :دشمن از فاز مواجهه نظامی به سمت مواجهه فرهنگی وسیاسی روی آورده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۰۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

سردار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،با اشاره به اینکه انتخاب یک فرد اصلح هم برای کشور بسیار مهم خواهدبود، اظهارداشت: مردم می‌توانند برای انتخاب فرد اصلح به شاخصه‌هایی که رهبرمعظم انقلاب برای این فردتبیین کرده و همچنین افراد خبره و باتجربه، رجوع کنندوبا شناخت کامل درانتخابات شرکت نماید.

 فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام افزود :نکته حائز اهمیت در این دوره از انتخابات که می بایست مورد اهتمام ویژه قرار گیرد، حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است، با توجه به اینکه دشمن از مدت ها پیش خط رسانه ای خود را به گونه ای طراحی و تنظیم کرده است که مردم را از این مشارکت دور نگه دارد لذا می طلبد امسال به رغم تلاش های دشمن و تبلیغاتی که از مدت ها پیش به راه انداخته است مردم با انگیزه بالا در این دوره از انتخابات حضور یابند.

وی وظیفه مردم ایران در شرایط حساس کنونی، انتخاب فرد اصلح خواند و گفت: فردی که قرار است به مدت چهار سال عهده دار امورات مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … باشد باید بر اساس ملاک‌های مورد عنایت مقام معظم رهبری انتخاب شود.


 سردار سالاری یاد آورشد :مشارکت بالا در انتخابات 1400 می‌تواند بر بسیاری توطئه‌افروزی‌های دشمنان خارجی پایان داده و در عین حال عزت و اقتدار ملی ما را افزایش دهد.


فرمانده سپاه استان هرمزگان با تصریح بر این که دشمن از فاز مواجهه نظامی با ملت ایران به سمت مواجهه فرهنگی و سیاسی روی آورده است، خاطرنشان کرد: در عرصه نظامی هر جا که بدنبال اعمال قدرت خویش بر علیه منافع ملت ایران بودند، شکست خوردند و دست بالای ملت ایران را در این عرصه مشاهده کردند.


سالاری ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی و امام و شهدا نگاه‌شان به حضور ما است و اگر نقد و ایرادی به روش اداره کشور داریم، باید آن را در پای صندوق‌های رای از خودمان بروز دهیم و نباید اجازه دهیم که دشمنان ملت ایران که تا دیروز به دنبال بمب گزاری در کشور و کشتن مردم در خیابان‌ها و جاده‌ها بودند، امروز بخواهند برای ما و سرنوشت آینده ما تصمیم بگیرند و خط و نشان بکشند.

 

ارسال نظرات