خبرهای داغ:
سردار عربپور: هرچقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد ضریب امنیتی کشور در مقابل تهاجم‌های مختلف اقتصادی، سیاسی دشمنان بهتر خواهد بود
کد خبر: ۹۳۴۸۹۰۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، یادواره شهید آبروی محله گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس ویژه شهیدان والا مقام رمضان احمدی ، علی کیخایی ، سید مهدی حسینی و محمد رضاداودی به همت پایگاه های بسیج شهید مدنی ،پایگاه آل یاسین ،وهمکاری حوزه بسیج امام سجاد(ع) با حضور سردار عربپور جانشین قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع) ،فرمانده ناحیه بسیج نجف آباد سرهنگ صفرپور، فرمانده، جانشین وشواری حوزه امام سجاد(ع) خانواده های معظم شهداوجمعی از آحاد مردم در حسینیه امام سجاد(ع) با مساعدت فرهنگی ورزشی شهرداری نجف آباد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وفاصله اجتماعی در یزدانشهر برگزار گردید.

سردار عرب پور جانشین قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع) گفت:  امنیتی که ما در آن زندگی می‌کنیم به قیمت خون بهترین جوانان ما به دست آمده و هدف دشمنان نابودی انقلاب اسلامی وکشیدن مردم به ذلت وخواری است گفت: حيات، آرامش و امنيت جامعه امروزي ما مديون رشادت‌هاي شهدا و جانبازان در طول انقلاب اسلامي و ۸ سال دفاع مقدس،شهدای مدافعین حرم ،شهدای امنیت وسلامت مردم است و بايد از پدر و مادراني كه اين چنين فرزنداني را در دامان خود پرورش داده‌اند وتقدیم این انقلاب نمودند تشكر و قدرداني كنيم و با سر زدن به آن‌ها، جوياي حالشان وتکریم خانواده شهدا را دردستورکار قرار بدهیم و امروز مي خواهيم با شهدا ميثاق ببنديم و در خط شهدا گام برداريم.

وی با بیان اینکه مردم در جبهه و پشت جبهه حمایت کردند، تصریح کرد: امروز هم یکی از دستاوردهای دفاع مقدس مردمی شدن امور است؛ نمونه های این مردمی شدن در اتفاقاتی مانند سیل و زلزله به خوبی دیده می شود.
سردار عربپور گفت: اگر روزی راه ما از شهدا جدا شد آن روز آغاز ذلت ما محسوب می شود، وصبر و استقامتی که در طول دفاع مقدس انجام گرفت موجب شد امروز راحت از آن حرف می زنیم، چرا که نتیجه آن را دیده ایم.
وی با تصریح بر اینکه اگر دوران دفاع مقدس نبود، امروز دست ما در خیلی از عرصه‌ها بسته بود و قدرتی برای عرض‌اندام نداشتیم ادامه داد: امروز دستاوردهای دفاع مقدس در حال افزایش است و امنیت جهانی ما فراتر از امنیت داخلی کشوراست ، که استقلال و عزت مواضع رهبری ما جز مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است.

 جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا با بیان اینکه شکی نداریم در تمام مراحل انقلاب به‌خصوص در آزادسازی خرمشهر وحالا هم پیروزی مردم فلسطین بر رژیم غاصب عنایت خداوند متعال همیشه شامل حال ما بوده است، افزود: آمریکا از آنجاکه می‌داند، نمی‌تواند با ایران وارد جنگ شود اقدام به جنگ روانی و تبلیغاتی جهت نا امید کردن مردم از انقلاب وعدم حضور آحاد مردم را در انتخابات شروع کرده است که در این مسیر نیز شکست خواهد خورد.

ایشان درادامه گفتند انقلاب ما را مردم انجام دادند،دشمنان ما فتنه درست می کنند باعث صلب آرامش مردم میشوند ولی این مردم با بصیرت، آگاهی، ایمان و توکل به خدا، خالصانه برای خداوند کار می کنند که نتیجه اش آرامش وامنیت کشور عزیز ایران می باشد.

وی ادامه داد: هرچقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد ضریب امنیتی کشور در مقابل تهاجم‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و غیره دشمنان بهتر خواهد بود ایشان تصریح کردند که حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات اهمیت دارد و باعث می شود هم اتکای حکومت و ارکان مختلف کشور بر آرای کشور بیشتر شود ومردم را بر شرکت درانتخابات آتی وانتخاب اصلح از دیدگاههای مقام معظم رهبری سفارش کرد.

وي در پايان از تمامی عزیزان و بسیجیانی كه در برپايي یادواره شهدا، همايش معنوي ، تمام تلاش خود را به كار بستند و مخلصانه در راه زنده نگه داشتن نام و ياد شهدا گام برداشتند تشكر و قدر داني نمودند.

درحاشیه برگزاری این آیین شهید آبروی محله اجرای قرائت وصیت نامه شهید سید مهدی حسینی که حال وهوای جلسه را معنوی تر نمود ،مداحی،دکلمه خوانی در وصف شهدا را می توان نام برد و به خانواده‌های شهدا هشت سال دفاع مقدس به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها