خبرهای داغ:
معاون سياسي سازمان بسيج مستضعفين:

پیروزی نظام در مشارکت بالا در انتخابات است.

قاسم حبیب زاده گفت :اگر مردم پر شور و با مشارکت حد اکثری در انتخابات شرکت کنند امنیت این کشور و نظام حفظ خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۱۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، دکتر قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع کارمندان و اصناف شهرستان طبس که در محل هیئت رزمندگان اين شهرستان برگزار شد ،گفت:در طول تاریخ اسلام، همیشه ایامی بوده است که به اندازه کل سابقه و تاریخ اسلام در جهان موثر بوده است، ایامی مانند جنگ بدر که یک روز بود و عده اي با جان خود از پیامبر محافظت کردند و یا شب لیلة المبیت که امام علی (ع) به جای پیامبر خوابید تا جان پیامبر در مقابل کفار حفظ شود.

وی افزود:در طول انقلاب ما هم همیشه ایامی بوده است که برای انقلاب و نظام و مردم تعیین کننده ،مهم و حیاتی بوده و یکی از این روزها انتخابات است.

وی خاطر نشان کرد: به قول مقام معظم رهبری خرمشهر ها در پیش است و یکی از آن خرمشهرها انتخابات 28 خرداد است که باید مردم با حضور خود امنیت خود را تضمین خواهند کرد.

حبیب زاده عنوان داشت :بعضی از سو مدیریت های اقتصادی و تامین ارزاق عمومی مردم باعث بدبینی هایی در بین مردم شده است که این امر موجب قهر عده  جهت عدم حضور در انتخابات شده است،ما باید ایجاد تهییج در ادارات و بازار مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی 14 خرداد از افراد موثر و تاثیر گذار در جامعه درخواست فعالیت در راستای ایجاد مشارکت مردم در انتخابات کردند اما در سخنرانی اخیر ایشان گفتند که کلیه مردم دلسوز نظام باید پای کار بیایند تا در انتخابات شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها