با هدف تعامل با اولیا و دانش‌آموزان انجام شد
جلسه هم‌اندیشی کادر آموزشی مجتمع دخترانه سمای عالیشهر با هدف بررسی شیوه مؤثر تدریس و تعامل با اولیا و دانش‌آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۱۹
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
 
هم‌اندیشی کادر آموزشی مجتمع دخترانه سمای عالیشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی کادر آموزشی مجتمع دخترانه سمای عالیشهر در بوشهر با هدف بررسی شیوه مؤثر تدریس و تعامل با اولیا و دانش‌آموزان برگزار شد.

مدیر مجتمع دخترانه آموزشی سمای عالیشهر در این جلسه با قدردانی و تشکر از خدمات و تلاش‌ معلمان اظهار کرد: معلمان رکن اساسی در تعلیم و تربیت و عامل امانت خانواده‌ها هستند.

صفا سرمد افزود: جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی کادر آموزشی مجتمع شروعی برای آمادگی سال تحصیلی جدید است تا فرصت تعطیلات تابستان، بستری برای تحقیق و برنامه‌ریزی شخصی در ارائه برترین شیوه مؤثر تدریس و تعامل با اولیا و دانش‌آموزان باشد.

وی بر تبادل انرژی مثبت در اندک جلسات حضوری و بهره‌وری بیشتر تأکید و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق‌تر در دوران تدریس آنلاین، جلسات حضوری با برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده در فواصل خاصی لازم‌الاجراست.

مدیر مجتمع دخترانه آموزشی سمای عالیشهر توضیح داد: از ابتدای شروع آموزش در فضای مجازی، شاهد تلاش‌ معلمان هستیم و از خدمات آنان قدردانی می‌کنیم.

هم‌اندیشی کادر آموزشی مجتمع دخترانه سمای عالیشهر

انتهای پیام /

منبع : خبرگزاری آنا 

ارسال نظرات