کارشناس مسائل سیاسی:

مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه اقتدار و حفظ حکومت اسلامی است

حجت السلام تقی خانی گفت: همچنین در ذیل ولایت مداری، ولایت و رهبری سیاسی جامعه یا باید از آن امام معصوم(ع) باشد یا عالم، عادل، مدیر و مدبر باشد، حفظ حکومت اسلامی از واجبات و عقلانیت باید در انتخابات باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۲۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت السلام والمسلمین تقی خانی در نشست بصیرتی مجازی بسیجیان حوزه بسیج 218 کوثر، با اشاره به شاخصه های اسلام ناب محمدی (ص)، اظهار کرد: برای مکتب امام خمینی(ره) و اسلام سه ویژگی عمده طبق منویات مقام معظم رهبری قابل بیان است.

مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه اقتدار و حفظ حکومت اسلامی است

وی با بیان سه ویژگی عقلانیت، معنویت و عدالت در ارتباط با مکتب امام خمینی(ره)، افزود:کمیل از یاران امام علی (ع) از امام سوال کرد؛ پایه های اسلام چیست؟ آن حضرت در جواب فرمود: اسلام حقیقی بر 7پایه عقل، صداقت و شرافت، و آبرو داری، تلاوت قرآن، دوستی در راه خدا، ولایت اهل بیت (ع)، حق برادران و حمایت از آن ها و با مردم خوب رفتار کردن استوار است.

وی با اشاره به سخن استاد شهید مطهری مبنی بر "اگر سه محور معنویت، عدالت و اسلام ناب محمدی(ص) را از انقلاب بگیریم، نابود می شود"، عنوان کرد: فرق آزادی دینی با آزادی غرب در این است که در آزادی دینی عقل باید آزاد و نفس در بند ولی در آزادی غربی عقل در بند کشیده می شود و نفس آزاد و رها می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در ذیل ولایت مداری، ولایت و رهبری سیاسی جامعه یا باید از آن امام معصوم علیه السلام باشد یا عالم، عادل، مدیر و مدبر باشد، حفظ حکومت اسلامی از واجبات است و عقلانیت باید در انتخابات باشد.

خبرنگار بسیجی:احراری

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها