سردار زهرایی گفت: گروه‌های جهادی باید دارای انسجام و شناسنامه باشند از این رو در حال حاضر نظام نامه‌ای در حال تنظیم و تصویب است که به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی شناسنامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۴۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی کشور ظهر امروز در نشست راهبردی مدیران حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی کشور که در مجتمع امام رضا علیه‌السلام مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ کربلای گروه‌های جهادی است زیرا هم اکنون گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در نوک پیکان هجمه‌های دشمن و ضد انقلاب قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی در گام دوم انقلاب، وظیفه کادر سازی نیروی تراز انقلاب بر عهده دارند، خاطر نشان شد: مقام معظم رهبری(مدظله) به گروه‌های جهادی به عنوان یک جبهه تکیه کرده‌اند لذا باید این گروه ها جبهه قوی تشکیل دهند مانند جبهه مقاومت که هیچ کس قادر نیست در مقابل آن قرار بگیرد و زمانی که فردی تقابل میدان و دیپلماسی را مطرح می‌کند این جبهه آن‌قدر عظیم باشد که کسی نمی‌تواند آن را تخریب کند و بدان هجمه وارد کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی کشور یاد آور شد: عده‌ای به دنبال این هستند که گروه‌های جهادی را به ان‌جی‌او، صنف، تشکل و امثال آن تبدیل کنند که این امر بسیار خطرناک است و جهادگران و بسیجیان ما باید گوش به زنگ باشند و در مقابل این نوع تفکر هشیار باشند.

سردار زهرایی تصریح کرد: عده‌ای نیز کاسب جهادی هستند و آن‌ها با هجمه‌هایی که به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی وارد می‌کنند به دنبال کسب موقعیت و قدرت هستند و این افراد همان کسانی هستند که مانع می‌شوند صدای گروه‌های جهادی به مسئولان برسد یا کنار هم جمع شوند و منسجم شوند.

وی بیان کرد: از طرف دیگر شاهد آن هستیم که خوشبختانه تأمل خوبی میان نهادهای مختلف برای محرومیت‌زدایی در کشور ایجاد شده است از طرف دیگر نهادهایی که می‌خواهند گروه‌های جهادی تشکیل دهند این آمادگی را داریم تا قرارگاه مشترکی با آن‌ها تشکیل دهیم تا کار به درستی انجام شود و از اقدامات موازی جلوگیری شود.

ارسال نظرات