خبرهای داغ:
مسئول سايبری سپاه ناحیه قهاوند:

دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتدار انقلاب اسلامی هستند

همدان-مسئول سايبری سپاه ناحیه قهاوند گفت: دشمنان با تمام توان و انسجام و متحد شدن می‌خواهند با کوبیدن به طبل عدم مشارکت مردم در انتخابات به هیمنه و اقتدار انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۴۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتدار انقلاب اسلامی هستندامیرحسین حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: انتخابات پیش رو یکی از مهمترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی است که دشمنان با تمام توان و انسجام و متحد شدن می‌خواهند با کوبیدن به طبل عدم مشارکت مردم در انتخابات به هیمنه و اقتدار انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: مردمی بودن، جهادی بودن، ولایتمدار بودن، اعتقاد داشتن به ظرفیت‌های داخل کشور و مبارزه با فساد  از بارزترین ویژگی‌های مهم یک رییس جمهور مناسب است.

مسئول سايبری سپاه ناحیه قهاوند با بیان اینکه در استعمار فرانو، انتخابات چهره محور و حزب محور نیست، بلکه گفتمان محور است، گفت: با توجه به این مسئله رهبر معظم انقلاب فرمودند در مناظرات حرف از فضای مجازی و روابط خارجه نزنید چرا که یک انحراف است، بلکه مشکل اصلی بیکاری، معیشت، و فساد و اشتغال است، از همین رو بایدبه تبیین شرایط موجود برای تحولی بزرگ پرداخت تا خون «حاج قاسم»ها هدر نرود.

وی یادآور شد: اینکه باید در فضای مجازی به فناوری‌های لازم برسیم، دشمن با استفاده فضای مجازی در محاسبات اجتماعی تغییرات ایجاد کرده است بنابراین عصر استعمار کهنه و نوین هم گذشته است و امروزه دشمن با استعمار فرانو در تلاش برای منحرف کردن جامعه اسلامی است.

حسنی تصریح کرد: اجرای پویش «#من_رأی_اولی‌ام» با رویکرد ترغیب و تشویق رأی اولی‌ها، برگزاری مسابقات کلیپ‌سازی و طراحی پوستر، من رأی مي‌دهم و اجرای پویش مسجد انقلابی از برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیه در راستای تشویق به حضورحداکثری در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پویش بسیجی روشنگر با رویکرد حضور بسیجیان توانمند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و اقدام به رفع شبهات موجود و دعوت حداکثری مخاطبین شبکه‌های اجتماعی به حضور حداکثری در انتخابات و نشست‌های مجازی نیز از طرح‌های بسیار ارزشمند سايبری سپاه قهاوند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات