خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ:

حضور پرشور در انتخابات یکپارچگی ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید

کبودرهنگ-فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ گفت: حضور پرشور در انتخابات، یکپارچگی ملت ایران را همچون دوره‌های قبل به رخ جهانیان خواهد کشید و ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوباره به مردم جهان نشان خواهد داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۵۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

حضور پرشور در انتخابات یکپارچگی ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشیدمریم شیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: با توجه به انتخابات پیش‌رو نشست‌های سیاسی و روشنگری با موضوع انتخاب اصلح و حضورحداکثری در انتخابات در پایگاه‌های حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، یکپارچگی ملت ایران را همچون دوره‌های قبل به رخ جهانیان خواهد کشید و ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی را که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد را دوباره به مردم جهان نشان خواهد داد.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران تحمل دیدن حمایت مردم از رهبری را ندارند و ‌آرزوی آنان دیدن ملتی بی‌تفاوت و وابسته است، گفت: باید با حضور پرشور در انتخابات موجب ناراحتی دشمن شده و شعور بالای سیاسی ملت فهیم ایران را به نمایش گذاشت.

وی در پایان افزود: نشست‌های بصیرتی و روشنگری در راستای طرح لبیک بوده و تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت و امید است با روشنگری‌ها مردم ما مثل همیشه با انتخاب اصلح حضور پرشوری در صحنه انتخابات کشور داشته باشند و ما سربلند از این امتحان بزرگ بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات