فرمانده سپاه میانه:

امروز حضور در انتخابات نوعی جهاد با دشمن است

تبریز- فرمانده سپاه میانه، حضور موثر در انتخابات را بسیار مهم و حیاتی برای آینده کشور تلقی کرد و گفت: امروز حضور در انتخابات نوعی جهاد با دشمن است.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۵۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در جمع فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی، علاوه بر حضور فردی به دعوت اطرافیان برای این جهاد همگانی تاکید و بیان کرد: آگاهی بخشی اقوام، دوستان و آشنایان و همراه سازی آن ها با نظام و انقلاب با حضور در عرصه انتخابات، عین جنگ با دشمن در خط مقدم است.

   وی با یادآوری اینکه سرنوشت و آینده جامعه با دستان خود ما رقم خواهد خورد، یادآور شد: در کنار حضور حداکثری نباید از مساله انتخاب اصلح غفلت کرده و اجازه دهیم دوباره کشور به دست کسانی بیافتد که ملت را فدای دستیابی به اهداف خود می کنند.

   محمدی رعایت قانون اساسی و خطوط قرمز نظام و انقلاب، و ولایت مداری را از مهمترین شاخصه ها دانست و تاکید کرد: کسانی که اعتقادات، باورها و ارزش های نظام و انقلاب را زیر سوال می برند، شایستگی لازم برای انتخاب را ندارند.

   فرمانده سپاه میانه با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمنان و منافقین کوردل برای کمرنگ کردن انتخابات و انتخاب افرادی با اهداف همسو با آنان، بر لزوم بصیرت و آگاهی ملت تاکید کرد.

محمدی افزود: شهدا کسانی بودند که به مادیات و ظواهر دنیا دل نبسته، مشکلات را بر گردن دیگران نیانداختند و مردانه در برابر دشمن سینه سپر کرده و جان خود را فدای ماندگاری نظام و انقلاب کردند و ما امروز باید از این شهدا و از امثال شهید سلیمانی، انتخاب درست را بیاموزیم و در مسیر آنان، گام برداریم.

   همایش بصیرت افزایی و روشنگری با شرکت ده ها نفر از فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار