امروز مردم با سنجیدن معیارها و دیدن برنامه ها و مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قطعا فردی را انتخاب می کنند که مطابق با معیارهای رهبر انقلاب و خدمتگزار مردم باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۶۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، انتخابات همانطور که از اسمش پیداست یک رویداد بزرگ در کشور و تحول در تمام زمینه برای انتخاب رئیس جمهور است که قطعا دیگر نمی توان به کسانی اعتماد کرد که در سال های گذشته برنامه خاصی برای خدمت به مردم نداشتند و عملا برنامه های آن ها به نفع مردن نبود.

رهبر انقلاب برای انتخاب اصلح و رئیس جمهور خدمتگزار به مردم معیارهایی را مطرح کردند که از طریق آن ها می توان به انتخاب درست دست یافت و آینده کشور را به فردی داد که هدفش خدمت به مردم باشد.

در طول سال های گذشته سوء تدبیرها و مشکلات معیشتی که مردم را گرفتار کرده است باعث شده تا امروز مردم به فکر انتخاب فرد مناسب باشند امری که با دیدن برنامه هاومناظره های انتخاباتی و سابقه افراد قطعا هرکس می تواند کاندیدای مورد نظر را انتخاب کند البته باید مراقب فریب های تبلیغاتی بود فریب ترفندهای رسانه ای و تبلغاتی را نخورد.

مردم با سنجیدن معیارها رای می دهند

رضا احمدی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: مردم امروز آگاه شده و با سنجیدن معیارهای مختلف به فردی رای می دهند که مشکلاتشان را برطرف کند.

وی افزود: طی برنامه های مختلف تبلیغاتی ، مناظره ها ، سابقه افراد و ... می توان مشخص کرد که چه کسی هدفش خدمت به مردم و چه کسی توان اجرای این مسئولیت سنگین را ندارد.

احمدی تصریح کرد: امروز مشارکت حداکثری مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید برای جلب مشارکت حداکثری تلاش کنند.

 

مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری  خدمتگزاران  به مردم را مشخص کرد

قدرت اله نیاصادق تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی و بین المللی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در انتخابات باید معیارسنجی کرد وکاندیدای اصلح را با تحلیل درست انتخاب کرد تا شاهد تحول در بخش های مختلف کشور باشیم.

وی افزود: طی مناظره های انتخابات ریاست جمهوری معیارواقعی برخی نامزدها مشخص شد و مردم دیدند که چه کسی با برنامه آمده و چه کسی برنامه خاصی برای خدمت به مردم نداشته و ادامه دهنده وضع موجود است.

نیاصادق در ادامه گفت: طی مناظره ها هم کسانی بودند که نشان دادند برنامه داشته و هدفشان خدمت به مردم وخروج از وضع کنونی است و برخی دیگر به دنبال مسائل حاشیه ای و مواردی که نیازواقعی مردم نیست.

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی بیان داشت: مشارکت حداکثری از مواردی که در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه دستگاهها امروز وظیفه دارند که دراین راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

ارسال نظرات