مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: خنثی سازی توطئه دشمن در گرو انتخابات پرشور و آگاهانه است.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۱۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی ویژه مددجویان زندان شهرکرد با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این نشست با اشاره به اهمیت ادعیه در گشایش زندگی انسان ها، به تشریح برکات دعای فرج منسوب به حضرت ولی عصر (عج) پرداخت.

وی، در ادامه اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را یادآوری کرد و افزود: نعمت انتخاب یکی از حقوق و تکالیفی است که هر انسانی در طول زندگی با آن مواجه می شود و آثار و پیامدهای انتخاب خود را مشاهده می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه هر انتخابی تأثیراتی روی زندگی فرد و حتی اصناف و مشاغل مختلف دارد، اظهار کرد: گاهی با این انتخاب ها دچار زحمت می شویم و سختی هایی را متحمل می گردیم که نشان می دهد باید در انتخاب خود دقت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به فواید و مضرات انتخاب خوب و بد، گفت: مهم ترین ثمره انتخاب دقیق و آگاهانه، امنیت است.

وی، با اشاره به آزادی های مصرح در قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: انتخاب مدیران کشور با رأی مستقیم مردم انجام می شود و بخش مهمی  از مشکلات ناشی از سوء مدیریت ها به انتخاب خود ما برمی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: انتخاب مدیران صالح و توانمند می تواند بخشی از مشکلات کشور تا حدود 70درصد را حل کند.

وی، فسادستیزی، را از ویژگی های کاندیدای اصلح برشمرد و خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رأی در یک روز انجام می شود؛ ولی اثر این رأی و انتخاب در سالهای بعد مشاهده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، مخالفت دشمنان با حضورحداکثری مردم در پای صندوق های رأی را یادآوری کرد و  با بیان اینکه؛ خنثی سازی توطئه دشمن در گرو انتخابات پرشور و آگاهانه است، گفت: باید برای خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی، در انتخابات شرکت حداکثری داشته باشیم و با بررسی سابقه نامزدهای انتخاباتی، اصلح را انتخاب کنیم.

وی، تأکید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی را خاطرنشان کرد و ادامه راه این شهید عزیز و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب ونایب امام زمان (عج) را در دفاع از انقلاب با حضورحداکثری در انتخابات دانست.

این مراسم به همت بسیج حقوق دانان و وکلای استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ارسال نظرات