خبرهای داغ:

همایش روشنگری بسیج فرهنگیان خراسان شمالی

باید با بصیرت و آگاهی پای صندوق های رای حاضر شویم تا یک دولت انقلابی تشکیل شود.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۳۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبر گزاری بسیج،فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) سردار ابوالقاسم چمن در همایش روشنگری بسیج فرهنگیان که در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت انتخابات بیان داشت:افردای که در صدد تحریم انتخابات هستند در صف دشمنان هستند و ما باید با حضور پررنگ خود در انتخابات جواب محکمی به دشمنان این نظام بدهیم که همواره در صدد تضعیف نظام و ناامیدی در جامعه هستند.

سردار چمن یکی از شاخصه های مهم برای انتخاب فرد اصلح را ولایت مداری دانسته چرا که انسان توانمند و دانشمند بدون درک جایگاه ولایت ما را دچار حادثه خواهد کرد و اگر فردی که جایگاه ولایت را به خوبی درک کند فریب دشمنان را نخواهد خورد.

فرمانده سپاه استان در ادامه گفت:جهاد برتر امید آفرینی است چون دشمن تمام شکست های خودش را تجربه کرده و تلاش دارد تا مردم را از افق های بلند انقلاب و نظام ناامید کند و امروز ما و شما که در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم باید با بصیرت و آگاهی کامل و انتخاب درست دشمن را همچون گذشته با شکست روبرو کنیم.

سردار چمن اظهار داشت:رهروان حاج قاسم سلیمانی ،ولی فقیه را نباید تنها بگذارند و حضور در جمع مدافعان حرم را برای خود یک فرصت بدانیم و شکر گزاری کنیم و با حضور پرشور خود در انتخابات یک لحظه سرنوشت ساز را رقم بزنیم تا قدردان خون شهداء باشیم.

وی افزود:اتکا انقلاب اسلامی،مشروعیت انقلاب اسلامی،مشروط به رای من و شماست و امروز که ما از نعمت ولایت برخورداریم نباید کفران نعمت کنیم و باید با آگاهی کامل و شعور سیاسی بالا در انتخابات شرکت کنیم تا زخم زبان نخوریم از دشمنان و باید با تمام توان پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

فرمانده سپاه استان گفت:شما فرهنگیان در آگاهی افراد و بصیرت افزایی نقش بسزایی دارید و انتظار و خواهش من از شما این است که برای مشارکت بالا تمام تلاش و کوشش خود را به کار ببرید.

سردار چمن ضمن اشاره به این موضوع که امروز جهاد کبیر است بیان داشت:امروز باید 28 خرداد را دربیابیم و پای صندوق ها بیاییم چرا که مقام معظم رهبری فرمودند این انتخابات یک تکلیف شرعی است و ما هم باید با توجه کامل و تبعیت از مقام معظم رهبری با شور وشوق فروان پای صندو ق رای حاضر شده ودر سرنوشت کشور خود را سهیم کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت : ما باید در مسیر ولایت حرکت کنیم چرا که غربگراها نمی توانند ما را در مسیر سعادت حرکت بدهند،امامین انقلاب مسیر را مشخص کردند اعم از اتکا به جوانان انقلابی چرا که هر جا به این جوانان انقلابی اعتماد شد مملکت در مسیر رشد قدم برداشته است.

وی در پایان ضمن اشاره مجدد به انتخابات افزود:باید کسی را انتخاب کنیم که حرف و عمل او مورد طمع دشمنان نباشد بلکه کسی را انتخاب کنیم که ولایت مدار باشد،صراط مستقیم انقلاب اسلامی را بشناسد نه این که در مسیر دشمنان حرکت کند،پس با انتخاب صحیح و آگاهانه سرنوشت خود را رقم بزنیم و با حضور پرشور در انتخابات میخ محکمی بر تابوت استکبار جهانی بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها