در افتتاح کانون بسیج مهندسین شهرستان دشتی؛

بسیج مهندسین کشاورزی استان بوشهر فعال در امر آموزش

مسؤول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گفت: با توجه به ابلاغیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در راستای اجرایی شدن طرح بسیج همگام با کشاورز اقدامات خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۷۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری از دشتی؛سرهنگ غلامرضا نصیحت کن، مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه امام صادق(ع) با حضور دکتر ایزدی، رئیس دامپزشکی شهرستان و سرهنگ حیدر حقیقت منش، مسئول بسیج سازندگی شهرستان و جمعی از مسئولین و کارشناسان شهر کاکی، کانون بسیج مهندسین را به منظور ارائه خدمات بیشتر به بسیجیان افتتاح کرد.

نصیحت‌کن اظهار داشت: به‌منظور توانمندسازی مهندسان بسیجی و کشاورزان، دوره‌های تخصصی علمی و آموزشی کشاورزی، امکان‌سنجی طرح‌های کشاورزی و تهیه طرح‌های توجیهی انجام‌شده است و تاکنون موفق به آموزش 7هزار نفر در مناطق مختلف استان شده ایم که به شش هزار نفر از این افراد گواهی داده شده است.

وی همچنین اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز را یکی از برنامه‌های مهم این سازمان عنوان کرد و گفت: با توجه به ابلاغیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در راستای اجرایی شدن طرح بسیج همگام با کشاورز موفق به تشکیل چندین شبکه علمی کشاورزی در روستای سراسر استان شدیم.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اشاره کرد: یکی از کارهای دیگری که در این بخش انجام شده فعال شدن دو گروه جهادی، یکی در بخش کشاورزی و دیگری در بخش دامداری در هر شهرستان است که در سال گذشته در بحث واکسناسیون و نظارت و محرومیت‌زدایی توانستند کارهای بسیار خوبی انجام دهند.

در ادامه دکتر ایزدی، رئیس دامپزشکی شهرستان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مرکز دامپزشکی شهر کاکی گفت: این مرکز در سال بالغ بر 1500مورد ارباب رجوع دارد که همکاران ما شبانه روز پاسخگوی مردم بوده و خدمات خوبی به آنها ارائه می‌کنند.

وی افزود: افتتاح کانون بسیج مهندسین در این مرکز می‌تواند کمک خوبی باشد همانگونه که در سال گذشته بسیج مهندسین در طرح واکسیناسیون به صورت جهادی در روستاهای دور افتاده خدمات خوبی به دامداران ارائه کردند.

گفتنی است: در این مراسم مهندس مسلم احمدی به عنوان مسئول کانون مهندسین کشاورزی شهرستان دشتی معرفی شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات