مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:
حجت الاسلام «عبدی» گفت: مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در طول این سال ها با برگزاری انتخابات های مختلف همواره تقویت شده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۸۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام «ماشاء الله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله اظهار کرد: یکی از مسائلی که در انقلاب اسلامی همواره مهم بوده حضور مردم در صحنه است و اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند خودشان میتوانند در سرنوشت خود اثرگذار باشند.

وی افزود: مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در طول این سال ها با برگزاری انتخابات های مختلف همواره تقویت شده و انقلاب اسلامی را در طول این سال ها برای رسیدن به اهداف و مقصد نهایی پشتیبانی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: عدم حضور مردم در صحنه یکی از بزرگترین تهدیدات جامعه محسوب می شود که نمونه های آن را در تاریخ به وضوح مشاهده کردیم و امت اسلام همواره از این مسئله ضربه خورده است.

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه خنثی کننده تهدیدات دشمنان است و آنچیزی که کار را تمام می کند میدان است و عرصه های نقش آفرینی در میدان متفاوت است و روزی ملت ایران در دفاع مقدس با حضور در میدان ، تهدیدات دشمن را شکست می دهند و روزی ملت ایران در صحنه های دیگر توطئه های دشمنان را خنثی می کنند و امروز حضور ملت در صحنه انتخابات خنثی کننده فتنه ها و توطئه های دشمنان است.

عبدی ادامه داد:  اگر روزی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در میدان دفاع از حرم نقش آفرینی کردند امروز این میدان در عرصه انتخابات است و همه ملت ایران می توانند در آن نقش آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه و خصوصا موفقیت ملت مظلوم فلسطین درجنگ دوازده روزه بسیار امیدبخش است و موفقیت های جبهه اسلام در ۲۸ خرداد ماه تکمیل خواهد شد و برگ زرینی در تاریخ ملت می افزاید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله خاطر نشان کرد: امروز ملت انقلابی ایران برای فتح قله های بلند و تحقق اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی نیازمند یک رئیس جمهور ولایتمدار، انقلابی و جهادی هستند و انتخابات ۲۸ خرداد ماه بزرگترین فرصت است که ملت باید برای انتخاب یک رئیس جمهور ساده زیست، مردمی و خدمتگذار در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات