آیا می شود کشور را دست حزب و گروه داد در حالی که کمتر از دو درصد مردم ما حزبی هستند؟! کشور را متعلق به کل ملت ایران دانست و افزود: هم اکنون در شب قدر انقلاب قرار داریم و باید خرمشهر دیگری را رقم بزنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۶۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی  فرمانده سپاه ثارالله در نشست با جمعی از  فعالان رسانه ای دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد : افراد رسانه ای با قلم و با اطلاع رسانی با جهت دهی در جامعه اثر گذار هستند و ما شاهد این اثر گذاری هستیم.

وی افزود : امروز با جنگ تمام عیار رسانه ای ،فضای مجازی و سایبری در صحنه انتخابات روبرو هستیم که جنگی همه جانبه از سمت دشمنان است.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: دشمنان  انقلاب به دنبال امنیتی کردن کشور در آستانه انتخابات هستند

این مقام مسئول با اشاره به همراهی منافقین، کج اندیشان، خستگان و پیاده شده گان از قطار انقلاب با دشمن؛ اظهار کرد: امروز در صحنه بین الملل، منطقه و کشور شاهد درگیری دو فکر و اندیشه هستیم؛ در صحنه بین الملل درگیری سلطه گری و سلطه ستیزی؛ در منطقه اسلام متحجر آمریکایی و اسلام ناب محمدی(ص) و در داخل کشور تفکر انقلابی و غیر انقلابی وجود دارد.

 وی با بیان اینکه بیشترین ضربه به جریان مقاومت از سوی تفکر اسلام متحجر آمریکایی وارد شده و فلسفه راه اندازی داعش هم همین بوده؛ ادامه داد: برخی از خستگان انقلاب به ظاهر انقلابی هستند اما با نگاه بابیت و بهائیت حرکت می کنند و انسان دگرگونی را در آنان احساس می کند.

 سردار معروفی، تأکید مقام معظم رهبری بر کلیدواژه هایی چون انقلابی و انقلابی گری و... را مورد توجه قرار داد و شهید سلیمانی را مصداق یک مؤمن انقلابی به ولایت دانست و اظهار کرد: رأی ۹۵ درصدی به بشار اسد در سوریه رأی به تفکر حاج قاسم و جریان مقاومت و تفکر سیاسی امامین انقلاب است.

 وی افزود: کسانی که دم از میدان می زنند، این فرمانده میدان{شهید سلیمانی} را ببینند که در مقاومت غزه در تونل ها و موشک ها و عبور از گنبد آهنین و همه مراودات سیاسی، حاج قاسم فرمانده معرکه ای است که دشمن غدار آتش بس یک طرفه اعلام می کند.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز دشمن روی میدان در انتخابات ۲۸ خرداد دوربین گذاشته است و اگر انتقام سخت تاکنون تشییع حاج قاسم توسط جمعیت ۲۵ میلیونی، عین الاسد، حرکت جدید مقاومت، برگزاری هفته مقاومت و سالگرد حاج قاسم، حضور زواری از ۵۳ ملیت بر مزار شهید سلیمانی، دفاع از حاج قاسم هنگام انتشار فایل صوتی ناحق و... بوده، امروز انتقام سخت حضور در انتخابات است.

 دشمن در آستانه انتخابات به دنبال امنیتی کردن کشور است / امروز انتقام سخت حضور در انتخابات است

وی با طرح این پرسش که آیا می شود کشور را دست حزب و گروه داد در حالی که کمتر از دو درصد مردم ما حزبی هستند؟! کشور را متعلق به کل ملت ایران دانست و افزود: هم اکنون در شب قدر انقلاب قرار داریم و باید خرمشهر دیگری را رقم بزنیم.

 سردار معروفی با بیان این نکته که نگاه به معیشت مردم سیاسی شده و «با ما؛ بر ما» مطرح است؛ منتقدانه گفت: پس مردم چه؟! این نگاه با گام دوم انقلاب و آرمان های امام مغایرت دارد و بدخواهان می خواهند مردم ما را ناامید کنند البته مردم ما هوشمند هستند و در منافع ملی و اعتقادی از هر گروه و قبلیه ای که باشند، کنار هم قرار می گیرند و نگاه حزبی ندارند.

 وی عیب بزرگ کشور را عدم مطالبه گری عنوان و با ابراز تأسف بیان کرد: چرا ثروتمندترین استان کشور، فقیرترین است؟ چرا سرمایه استان کرمان در بانک های تهران بلوکه شده در حالیکه بانک های عامل استان می توانند از رسوب این سرمایه برای مردم اشتغال ایجاد کنند.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ما با کمک خیرین به ۶۴ روستا آبرسانی کردیم؛ در جنوب استان محصول خرده مالکان را خریداری کردیم و پای درد دل مردم نشستیم و همان مردم به من گفتند به آقا{مقام معظم رهبری} بگو ما دست از انقلاب و شما و شهدا برنمی داریم.

 وی با یادآوری این نکته که حاج قاسم ما را و کرمان را بزرگ کرد؛ با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه سیدالشهدای مقاومت مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی حرم است... و یا امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است...و دوست دارم کرمان تا همیشه با ولایت بماند؛ بر برگزاری انتخاباتی متفاوت در استان کرمان تأکید کرد.

 سردار معروفی خاطرنشان کرد: کرمان باید پیام تولید کند؛ ما{سپاه} ذی نفع در انتخابات نیستیم؛ بلکه ذی نقش هستیم؛ مداخله گر نیستیم که مؤثر هستیم و امروز چشم دوست و دشمن به این است که حضور و انتخاب ما در ۲۸ خرداد چگونه است.

ارسال نظرات