زاهدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:برنامه‌ای که اجرایی نشود و بر اساس شعار باشد بی ارزش است مردم باید به بصیرت برسند که در کنار کارنامه، برنامه و در کنار برنامه تیم کاری خیلی مهم است.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۶۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

حجت الاسلام علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش استانی فرماندهان، مسئولین هادیان سیاسی، مبلغین فرهنگی و نخبگان سپاه و بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت گفت: امیدواریم دهه پیش رو با تمام ویژگی هایش دهه مبارکی برای همه ما و نظام اسلامی و کشور ایران باشد که در این دهه انتخابات و اعلام نتایج  را داریم که سرنوشت مبارک و مهمی برای ملت ایران رقم بخورد.
 
وی با اشاره به این مطلب که برگزاری نشستهای بصیرتی ایجاد انگیزه و تحرک عملیاتی برای موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری که وظیفه واجب دینی همه است افزود: تلاش برای حفظ جایگاه  نظام اسلامی از اوجب واجبات است  لذا مقدمه این کار هم واجب است که تلاش در این میدان وظیفه همگان را سنگین می کند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با  نگاه  اعتقادی اگر ورود پیدا کردیم  وظیفه ما سنگین تر از آنچه تصور بکنیم خواهد شد، لذا در لیله القدری که در پیش داریم و لیله القدر انتخابات لیله القدرنظام است بتوانیم سرنوشت مبارکی برای کشور رقم بزنیم.
 
این مسئول ادامه داد: اگر سایه جنگ برداشته شده توسط مردم بوده، هرگاه مردم در میدان حضور داشته اند پشتوانه قوی بوده است و دشمن نتوانسته کوچکترین تعرضی نسبت به کشور اسلامی داشته باشد، هرگاه مردم در صحنه نباشند ندانند و یا حضور نداشته باشند آسیبش به جامعه اسلامی خواهد شد از این نگاه از آنجایی که نظام اسلامی پایه های استواری اش بر پایه های دین و شریعت و دستورات حضرت حق باید منطبق باشد.
 
وی تصریح کرد: کشور ما کشور اسلامی است، حکومت حکومت اسلامی، نظام نظام اسلامی است و ما تمدن ساز جامعه جهانی اسلامی باید باشیم  باید بر اساس احکام و دستورات دین مبین اسلام  پایه های حرکتی ما در تمام قدمها باید دین باشد لذا رسالت اول ما در بحث انتخابات آگاهی،  بصیرت افزایی و حضور حداکثری در پای صندوقهای رای است.
 
 حجت الاسلام اکبر پور با تاکید بر این مطلب که انتخابات دو کفه ترازو دارد که یک کفه آن حق و کفه دیگر آن  تکلیف است، تصریح کرد:  شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است چرا که عدم مشارکت در انتخابات باعث تضعیف نظام اسلامی می شود.
 
وی ادامه داد: برای استحکام پایه های حکومت اسلامی و جامعه اسلامی همه موظفیم تلاش کنیم و شرکت در انتخابات واجب عینی است و تبیین شاخص ها  در انتخابات مهم و لازم بوده و مدیر باید انقلابی و با کفایت و کارآمد باشد.

وی با اشاره به این مطلب که شناخت و رای دادن به فرد اصلح واجب است افزود: روشنگری و شفاف سازی داشته باشیم که کاندیدا‌ها با شعار‌های دروغ خود مردم را فریب ندهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اکنون که فرصت داریم باید قدم به قدم برای استحکام پایه های نظام کار کنیم، تا فرداهای بعد از انتخابات حسرت نخوریم چرا که انتخابات فقط یک روز است باید تفکر افراد را روشن کنیم تا در این روز مهم حضور حداکثری داشته باشند و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.


اکبر پور ادامه داد: ما مامور هستیم که برای حفظ نظام قدم برداریم، در مقابل قرار گرفتن حق و باطل به نوعی جلوه گری می کند، اگر ما  در برافراشتن پرچم حق کوتاهی کردیم  ضامن هستیم، خرمشهر‌ها در پیش است خرمشهر های دلهایی که باید فتح کرد در پیش است   مراقب باشیم تا این فرصت ها را  از دست ندهیم، قدم اول روشنگری و شرکت و قدم دوم انتخاب آگاهانه به جامعه بفهمانیم کورکورانه‌های دوران نامزدی را جامعه توجه نکنند، کارنامه عملکرد  نامزدها باید برای ما خیلی مهم است.

وی تصریح کرد: جامعه ما بصیر‌تر از آن است که امروز فریب شعار‌های دروغین را بخورند همه  باید مراقب باشیم بصیرت افزایی کنیم و این تکلیف همه ما است.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌ای که اجرایی نشود و بر اساس  شعار  باشد بی ارزش است مردم باید به بصیرت برسند که شعار‌های دروغین رشد و پیشرفت را در برندارد لذا  در کنار کارنامه برنامه مهم  و در کنار برنامه تیم کاری خیلی مهم است.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات