آگهی مزایده محصول سردرختی در سه قطعه باغ وقفی واقع در اراضی شهر مجن برگزار شد

شاهرود_متولیان موقوفه ملامحمد مک مجنی، در نظردارند کل محصول سردرختی موجود (شامل آلبالو، گیلاس، زرد آلو و سیب درختی) در سه قطعه باغ وقفی واقع در اراضی شهر مجن را از طریق مزایده بفروش برسانند.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۸۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
آگهی مزایده محصول سردرختی در سه قطعه باغ وقفی واقع در اراضی شهر مجن برگزار شدبه گزارش خبرنگار بسیج، اداره اوقاف و امور خیریه بسطام و متولیان موقوفه ملامحمد مک مجنی، (اداره اوقاف وامورخیریه بسطام و آقای محمد فیضی) در اطلاعیه‌ای همچون سال‌های گذشته در نظردارند کل محصول سردرختی موجود (شامل آلبالو، گیلاس، زرد آلو و سیب درختی) در سه قطعه باغ وقفی واقع در اراضی شهر مجن را از طریق نشرآگهی مزایده با شرایط ذیل بفروش برساند:
۱- قیمت پایه طبق نظریه کارشناسی بشماره ۲۰۵۰۸۴/۱۴۰۰ مورخ ۱۳/۰۳/۱۴۰۰ به مبلغ ۲،۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد لذا متقاضیان منحصرا" ذکوربایستی ضمن بازدید از محل باغ موقوفه جهت شرکت در مزایده با مراجعه به واحد حسابداری این اداره وبه همراه داشتن کارت ملی نسبت به اخذ فیش جهت واریز ۱۰% قیمت پایه را بعنوان سپرده شرکت درمزایده به حساب واریز و فیش واریزی آن را ضمیمه فرم پیشنهاد قیمت مزایده در یک پاکت لاک ومهر شده تحویل دبیرخانه اداره اوقاف و امور خیریه بسطام نموده و رسید اخذ نماید. فرم مربوط به پیشنهاد مزایده می‌بایست از دبیرخانه اداره محل اخذ و تکمیل گردد.
۲- حفظ و نگهداری اشجار موجود در باغ و کلیه امور مربوط به باغبانی شامل کوددهی و سمپاشی و آبیاری بموقع درختان تا پایان سال جاری بعهده برنده مزایده میباشد. ضمنا اداره اوقاف و امور خیریه توسط کارشناسان خود و محترم دادگستری نظارت مستمر بر نحوه عملکرد برنده مزایده در این خصوص خواهد داشت البته این امر به هیچ عنوان باعث رفع مسئولیت برنده مزایده نخواهد گردد. جهت آبیاری هر سه قطعه باغ موقوفه در حال حاضر جمعا ۴۰ ساعت آب به مدار ۱۲ شبانه روز بر روی باغات موقوفه موجود میباشدکه تحویل برنده مزایده میگردد.
۳- مدت زمانی که برنده مزایده میبایست از باغ نگهداری نماید تا پایان سال ۱۴۰۰ میباشد و پس از آن برنده مزایده می‌بایستی بدون هیچگونه ادعایی باغ را تخلیه و آنرا صحیح و سالم تحویل نماید لذا درحفظ ونگهداری وطرز جمع آوری محصولات نهایت دقت را نموده و جواب گوی هرگونه خسارت وارده به باغ میباشد. اداره اوقاف و امور خیریه بسطام در مورد هرگونه تنزل قیمت و یا آفت زدگی و ... مسئولیت یا تعهد نخواهد داشت. ضمنا" یک فقره چک بابت ضمانت خسارت احتمالی باغ از برند مزایده اخذ خواهد شد.
۴- علاوه بر مسئولیت نگهداری از هر سه قطعه باغ موقوفه در طول مدت زمانی که باغات موقوفه مذکور تحت تصرف و اختیار برنده مزایده میباشد و هر سه قطعه باغ را تحویل اداره اوقاف و امور خیریه نداده است، هرگونه مسئولیت اشخاصی که تحت هر عنوان و یا شغل در محدوده اراضی باغات موقوفه مذکور در تردد و یا تحت الامر برنده مزایده مشغول به کار میباشند برعهده شخص برنده مزایده میباشد. این مسئولیت شامل مسئولیت مدنی و جانی اشخاص است لذا در خصوص این بند برنده مزایده موظف به بیمه نمودن هر سه قطعه باغ موقوفه میباشد و در صورت وقوع هرگونه خسارت به باغات و اشخاص ثالث، تمام و کمال مسئولیت بوجود آمده برعهده ایشان میباشد و اداره اوقاف و امور خیریه و متولی موقوفه هیچکونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
۵- با توجه به اینکه در حال حاضر سه نفر به صورت مستمر و روزانه در محل باغات موقوفه مشغول به کار میباشند، برنده مزایده موظف و متعهد به بکارگیری این اشخاص و پرداخت کلیه حق و حقوق و همچنین پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی آن‌ها تا مورخ ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ میباشد.
۶- مبلغ پیشنهادی برنده مزایده در سه مرحله توسط اداره اوقاف و امور خیریه دریافت میگردد. زمان و مبلغ هر مرحله از پرداخت بدین شرح است. مرحله اول در زمان تنظیم قرارداد و تحویل باغ و مرحله دوم مورخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۰ و مرحله سوم ۰۱/۰۸/۱۴۰۰ میباشد و همچنین مبلغ پرداختی در مرحله اول ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و مرحله دوم ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و الباقی مابه التفاوت مبلغ پیشنهادی برنده مزایده در مرحله سوم دریافت میگردد. ضمنا کلیه هزینه‌های برگذاری مزایده اعم از حق الزحمه کارشناسی و آگهی روزنامه و ... (تا مبلغ ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) بعهده برنده مزایده میباشد.
۷- اگر برنده مزایده ظرف ۴۸ ساعت پس از تاریخ قید شده در شرط شماره ۱۱ از مراجعه و پرداخت مبلغ پیشنهادی و تنظیم صورتجلسه تحویل باغ خودداری نماید سپرده ایشان بنفع موقوفه ضبط و به نفر دوم واگذار خواهد گردید و برای نفرات دوم و سوم هم به همین نحو اقدام خواهد شد.
۸- کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که مشمول ممنوعیت در معاملات دولتی نمی‌باشند حق شرکت در مزایده را دارند. اشخاص حقوقی میبایست جهت شرکت در مزایده یک نفر را بعنوان نماینده تام الاختیار به اداره اوقاف و امور خیریه معرفی نمایند.
۹- پیشنهادات مبهم ومخدوش و بدون قبض سپرده و یا پیشنهاداتی که پس از موعد مقرر با اداره اوقاف و امور خیریه بسطام برسد مورد قبول نخواهد بود
۱۰- پس از اعلام برنده مزایده و تعیین و تکلیف نهایی مزایده، سپرده افرادی که برنده نشده اند مسترد خواهد گردید.
۱۱-متقاضیان بایستی با توجه به فرارسیدن فصل برداشت محصول پیشنهادات خود را به طوریکه درشروط قبلی ذکر شد تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۹/۰۳/۱۴۰۰ به اداره اوقاف و امور خیریه بسطام ارسال و یا تسلیم نمایند (روی پاکت نوشته شود مربوط به مزایده سردرختی باغ موقوفه حاج ملا محمد ملک مجنی) می‌باشد.
۱۲-پیشنهادات رسیده در ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۰ درمحل اداره اوقاف و امور خیریه بسطام رسیدگی خواهد شد که پس از زمان قید شده کلیه شرکت کنندگان در مزایده موظف به پیگیری نتیجه برگذاری مزایده و وضعیت نتیجه پیشنهادی خود در خصوص برنده شدن و یا عدم آن میباشند.
۱۳-کمیسیون مزایده مرکب از نمایندگان ادارات اوقاف وامورخیریه و اداره دارایی و دادگاه عمومی بسطام و محمد فیضی متولی موقوفه تشکیل وپس از قرائت پیشنهادات به صلاحیت برنده مزایده رسیدگی و در صورت تائید صلاحیت اقدامات بعدی صورت خواهد پذیرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار