خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه میانه قهر کردن از انتخابات و عدم مشارکت مردم به بهانه گرانی و مشکلات دیگر را حرکت در مسیر خواست دشمن عنوان کرده و تنها راه برون رفت از این مشکلات را حضور حداکثری و انتخاب اصلح دانست.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۹۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در جمع ورزشکاران بسیجی میانه اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای و مشارکت عمومی بالا، موازنه قدرت و چانه زنی کشورمان را به رخ جهانیان کشانده و دشمن را از دستیابی به اهدافش مایوس می کند.

   وی با تبیین شرایط یک فرد اصلح از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب، فرد اصلح را فردی با روحیه و نشاط جوانی، مؤمن، انقلابی، عدالتخواه، فساد ستیز، دردشناس.مدیر، مدبر، و با کفایت توصیف کرد و افزود: علاج دردهای مزمن کشور، سکانداری افراد اصلح در پست های مدیریتی کشور است.

   فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه امروز به برکت تلاشهای امام راحل(ره) و ولی فقیه زمان، عزت و اقتدار کشور در جهان به گونه ای است که شرق و غرب را به زانو در آورده و دشمنان را به ستوه آورده است، اذعان داشت: درست است که مشکلات در کشور بسیار است اما راه چاره آن، قهر کردن نیست بلکه حرکت در مسیر ترسیمی شهداست؛ همانهایی که فرهنگشان، فرهنگ ایثار و رشادت بود و جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و بدون کمترین ترس و واهمه در برابر دشمنان ایستادند و انقلاب را مقتدرتر و مستحکمتر کردند.

   محمدی یادآور شد: ما در دوران جنگ، ضعف های بسیاری داشتیم ولی توانستیم با چند نفر انگشت شمار، 34 روز در برابر لشکرهای دشمن در خرمشهر ایستادگی کرده و مانع سقوط شویم و در پی سقوط، در برابر چشمان بهت زده جهان، شهری را که بیش از 40 میلیون مین در آن کاشته شده بود و چندین لشکر و تجهیزات دشمن در آن مستقر شده بودند را مقتدرانه و فقط و فقط با اراده آهنین و ایمانمان، آزاد کنیم و این در حالی است که کشور عراق 3 روزه در برابر حملات آمریکا سقوط کرد.

   وی افزود: فتح خرمشهر به ما آموخت که عبور از سخت ترین مشکلات و موانع، با فرهنگ مقاومت و ایثار، شدنی است و این در حالی است که کشور ما اکنون بسیار قوی، مقتدر و توانمند است و تنها از سوء مدیریت در رنج است.

   محمدی ورزشکاران را مرد میدان توصیف کرد و با اشاره به کسب سکوهای قهرمانی توسط جوانان کشور در رقابتهای مختلف جهانی، این پیروزی ها که با کمترین امکانات و پشتیبانی ها به دست می آیند را نشانی از عزم فولادین جوانان کشور دانسته و تاکید کرد: با انتخاب مدیرانی اصلح و دلسوز برای کشور، عبور از تمامی مشکلات کشور بسیار آسان خواهد بود.

   همایش سیاسی و بصیرت افزایی با شرکت ده ها نفر از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات