مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، شکل گیری دولت کارآمد تراز انقلاب را حلال مشکلات کشور دانست.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۰۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با موضوع انتخابات با در ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری و سخنرانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این نشست بااشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری آحاد مردم و انتخاب اصلح، گفت: اگر دولت انقلابی تشکیل شود ولی تراز انقلاب نباشد،دولت کارآمد نیست .

وی افزود: دولت کارآمد نیروهای انقلابی را انتخاب می کند. دولت کارآمد دولتی است در عین حال که در میدان کار میکند کار جهادی می کند و انتقاد ها را هم می شنود.  صدای حق را می شنود . در محاسبات دقیق عمل می کند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  اینکه دولت ها کارآمد نیستند چند علت دارد که یکی از آنها ضعف عناصر بعضی از دولت هاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: نداشتن محبوبیت عناصر دولت در بین مردم کارآمدی آنها را کم می کند. مثلا یک استاد دانشگاه اگر محبوبیت نداشته باشد، دانشجویان هم حرف شنوی از او نخواهند داشت.

وی، گفت:  ممکن است عناصر قوی باشند ولی راه درست را انتخاب نمی کنند. ممکن است طرحی را ارایه کنند که متناسب با شرایط جامعه نیست. راهبردی که ارایه می دهند متناسب با مشکلات جامعه نیست و بعضا نتایج عکس می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: انتخاب راهبرد درست نکته اصلی است. انقلاب با فساد مقابله کرد،  ولی ریشه های فساد را ازبین نبرد. حدود 70درصد مشکلات ریشه در  عدم انتخاب راهبرد درست دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، خاطرنشان کرد: نگاه غلط به اقتصاد و عدم به کارگیری اصول اقتصاد اسلامی نیز یکی دیگر از نکات است.

 وی گفت:  از مهمترین ویژگی های دولت اسلامی رعایت اخلاق اسلامی است. مبانی اخلاقی اسلام را رعایت کند توهین نکند. غیبت نکند. تهمت نزند.

حسینی صدر ادامه داد: ویژگی بعدی دولت اسلامی مقابله با ظلم می باشد. وقتی به کشور ضعیفی ظلم میشود موضع میگیرد و این سیره عملی ائمه می باشد.

وی  تعیین مرز با دشمن و عمل بر مبنای عقلانیت را از دیگر ویژگی های دولت اسلامی برشمرد و از آحاد مردم و اقشار مختلف بویژه دانشگاهیان برای حضورحداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کرد.

 

ارسال نظرات